Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2013 14:15 - Автоцитати XXXX
Автор: raylight Категория: Забавление   
Прочетен: 5554 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 22.06.2013 14:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Религията е за тези, които не разбират науката, а науката е за тези, които не разбират религията. За останалите са и науката и религията

Образованието и квалификацията са две различни неща

Докато в Българския език се използват изрази като "не ми философствай" и "дървен философ" ще си останем необразовани и неграмотни, та дори и да сме високовалифицирани

Правилният израз не е "много философствуваш", а "само философствуваш"

ДСБ не е алтернатива - ДСБ няма алтернатива

Солидарното общество е солидно общество

Да се нагугушиш - още по - добре от да се нагушиш

Добре ни беше, при Бай Тошо. Нищо не ни липсваше тогава, защото дори не знаехме, че съществува

Предпоследните ще станат първи

Опозицията е накококържана, защото правителството се назландисва с реформите

Ема танцува на AC/DC

Белене е първата атомна пирамида в света

Премиерът Борисов проспа награждаването си с Нобелова награда за сън поради натрупана умора

Една жена е лесно да бъде погнусена, но е трудно да бъде шокирана

Свободата е лично робство

Кой не спази нито един подписан с нас договор за 1300 години? Кой насъска сърбите 9-ти век да станат наши врагове?Кой плати на княз Светослав да ни нападне? Кой вкара турците на Балканите? Кой плащаше на кърджалиите да нападат църквите ни и да горят книгите ни? Кой не даваше автономия на Българската църква през Османско? Кой лобира срещу нас на Берлинския конгрес? Кой насъска Англия и Франция да ни поделят 1919-та година, размахвайки нашия учебник по история, представяйки ни за по - лоши от татари? Кой ни нападна пръв през 1950-та? Кой ни принуди да затворим реакторите през 2006-та? Кой не дава никакви права на нашето малцинство единствен на Балканите? Кой, кой, кой?

Кабаиванов вдига СДС на крака по същия начин, по който Франкенщайн е вдигнал чудовището си - пуска светкавици на труп, съшит от части на много хора

Не всеки титан е тиран и не всеки тиран е титан

СССР - Империя на злото

НРБ - Мизерия на злото

тиран с тиган не е титан

Хората с добри сърца бият от сърце

Лошите бият от зло, добрите - от добро

Цветанов не е казал, това, което е казал, казал е каквото е искал да каже!

Той не е искал да каже, това, което всъщност не е казал, искал е да каже това, което иска от нас да повярваме, че е казал

Ако аз кажа, че съм казал не това, което съм казал, а вие кажете, че съм казал, това, което не съм според мен казал, казано ли е?

Казана дума, хвърлен хонорар

Ако се съгласим, че не съм казал нещо, то фактът на обективното казване ще съществува ли все още? Съгласете се

България е каквато си я направим

България не е виновна, че не правите нищо, за да я промените

България е в такова състояние заради вас. Градовете ви са в такова състояние заради вас, къщите ви са в такова състояние заради вас, децата ви са в такова състояние заради вас, вие сте в такова състояние заради вас

Ако не искаш живот на колене, клякай!

Учителка в САЩ спасява децата си от убиец - учителки в България газят върху децата в автобуса, за да се измъкнат преди да е паднал

Как се нарича елитната група от книгофили в България - Фантастичната Четморка

Жените не трябва да бъдат възприемани като сексуални обекти, а като сексуални Хора

в България апокалипсисът е състояние на духа

Терминалите терминират духа

Ако двама души се стрелят с пистолети насред лов, то го отнася пияната учителка

Хората по света изкупуват боклук, за да го превръщат в енергия, а ние изкупуваме енергия, за да я превърнем в боклук

Шокираща Новина! Краят на света е започнал....

... преди милиарди години!

 

Как се шамаросва зад врата безвратия?

Идвал краят на света... нали не е дошъл краят на вселената

Всеки народ си заслужавал управниците. Няма народ по света, който да се заслужил такива управници!

What did Batman teach us about the squat - you will see improvements only if you rise out of a hole

За Рождество Христово ще напълним гушите, но с какво ще напълним душите?

Не е нужно да си прост човек, за да казваш сложните неща просто. Нужно е да си прост, за да вярваш, че така ги опростяваш

Посред зима е топло само на кладата

Ема: Това ме разсмя, но не ме развесели

Идеалната любов идеализира мъжа

Ако смятах лявото за добро, щях да съм ляв. Предвид трагичната история на България с левите управления, не бих могъл да съм друг освен десен като разумен човек. При нас лявото доказано е вредно

Да кажем НЕ на плоските лафове, прикрити от изпъкнали повърхности и предизвикателни закръглености! Истинската дума струва повече от хиляда голи снимки

"Бой в Македонския парламент" - Най - древните хора използват най - древните средства за разрешаване на спор

Ако ме корумпирате, обещавам да не се корумпирам от други, освен за по - големи подаръци

По - богатите имат отговорност към по - бедните. Имам предвид хората с повече образование, които трябва да го споделят с останалите, за да внесат светлина в живота им

Ема: Силата се тече като вода. Силата е точка

Ема: Аз съм най - силното дете на света, защото мама ми даде сили

ГЕРБ протестират против мафиотското управление на страната! Почакайте само да дойдат на власт!

Don"t whory, be happy!

Ако Маркс стои в основата на социологията, аз тази наука я зачерквам от списъка си

Ако според Дянков "„След 5 г. Гърция ще изглежда като България, защото в момента положението там е трагично"", то България е 5 години отвъд трагичното



ГЛАСУВАЙ В СВЕЖО



image




Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: raylight
Категория: Технологии
Прочетен: 3235040
Постинги: 365
Коментари: 2485
Гласове: 11853
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031