Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2011 20:14 - Автоцитати XXIII
Автор: raylight Категория: Забавление   
Прочетен: 3464 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 05.07.2011 13:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

Фундаментализмът не е по - лош от емерджентизма

Модерното изкуство е толкова дълбоко, че е бездънно(/, че е без дъно/, че няма дъно)

“Дали пък да не удуша някого за разнообразие” Какво ги правиш обикновено, бесиш ли ги?

Кога ще ги стигнем..грузинците - когато ни пораснат косми на гърба - тогава руснаците ще ни слязат от него

Предлагам членът на Бойко да е член първи в Конституцията

Философията не е обидна дума, виж, илитерат - това е обида!

Как неграмотният нарича грамотния - дървен философ

Мария Николова: иска да види смисъла да е още тук

Аз: Ето ме

Върколак - върл кулак

Сценарий: Баба черпи с геврек Прошко Прошков. Всички сме умилени

Станислав Йорданов: - Тема за размисъл: Ако същата баба черпеше със същия геврек не П.П. а С.С. (АКА "Серго"), дали щеше да предизвика същия умилен изглед у теб?

Аз: Не, защото С.С. не заслужава умилен поглед. А ако бабата черпеше Хитлер?

Миглена Кунева НЕ СТАВА! Не е защото е издигната от мафията, не защото е жена, не я обвинявам и в некадърност. Не става, защото е див либерал, който не защитава Българските интереси, както не ги защити и на преговорите за присъединяване към ЕС и беше наречена Мис "Йес, сър"

Католическата църква се е противопоставила на Галилей от релативистична гледна точка

Черпене на добър човек е добро дело. Черпене на лош човек е лошо дело.

Фалш е, когато го правят фалшиви хора

"Днес моята партия е България" - И всички популисти са аполитични, мамка им

“никога няма истински да проумея защо хората пият бира” - а моята Диана никога няма истински да проумее как е възможно хората да се напиват от бира

Албуминът е вид съединение, което се образува при разглеждане на албуми. Високите концентрации са опасни за здравето

Атака не проповядват патриотизъм, а пстриотизъм

Цветан Цветанов знае точния брой престъпници в страната - май ги познава?

"Сарказъм" не случайно завършва на "азъм"

Светослав Малинов: Масовият вот означава честни избори

Аз: Масовият вот на демократите означава честни избори

Дневник: “Путин обвини Запада за скъпите горива”

Аз: Напълно съм съгласен - Западът е виновен, че толерира Путин

Esi Asenova: Everybody says that hate is a strong word, that you should not use it, but love is a strong word too and people throw it out like it is nothing

Ме: Love is the strongest word

Тоя Бербатов много насериозно се взима - кръщава фондацията на себе си, докато е жив, книга пишат за него, затваря паметници на културата, докато е там, да си поиска направо мавзолей приживе да му построят?!

Ако има политик, който да е непредсказуем, това е Бойко Борисов. Ако има политик, който да е предсказуем, това е Иван Костов. Под "предсказуем", разбирайте "последователен"

Неделя е утре, дами и господа, затова не чакайте, бъдете онези, които другите очакват!

“Бойко: Получил съм всички възможни награди в света”… И всички възможни книжки, но не ги прочете, дори жълтата

“8 XXL не е размерът на долното му бельо, нито издутината на кожения му портфейл, не е дори номерът на новата му кола, нито комбинацията на личния му сейф, 8 XXL е скоростта, с която ще си закарам дупето до другия край на света, ако ми се обади в два в полунощ и ми каже: "Бейби, паркирай си задничето тук до мен!" :)” - 144 не е 12 на квадрат, не е гръдната ми обиколка, нито стотинките в портомонето ми, 144 е IQ-то ми, когато пиян, гладен и недоспал се взирам с едно око в теста на Менса, докато си мисля за нещо друго

Чувствам се като удавен в блатото на Фейсбук. Коментари?

Татяна Колева: Който не може да плува, да не ходи във водата!

Аз: В Блатото никой освен жабите не може да изплува, с тази застояла вода. Който кряка, изплува

Alexander Velev: “Лошото на най-хубавите спомени е, че в никакъв случай не стават за разказване на малкия ти внук”

Аз: Но пък отлично забавляват големия ти син

Мина Карагьозова: “…връзката с женения мъж е чиста проза и без жена му и детето му да се намесят.Даже няма сили да пуска романтичен , или какъвто и да е прах в очите...”

Аз: Ритмичната проза също има своята поезия

По - добре истински гейове, отколкото псевдо-националисти

Гейовете поне си признават, че са гейове, а псевдо-националистите не си признават, че са псевдо-националисти

Някои хора не харесват гейовете, но никой не харесва скинчетата!

Анти-гей парадът е като гей парад с насилие

Аз викам да не панкяме, а да изберем кмет и президент на София

Ема (пее) : Тати просто не усеща

колко съм добра от днеска

С победителите всички се родеем

Петър Петров: Ще дойдат времена, в които всеки ще си ходи с етикетчето, ще му се знае цената. Ще се вписва в публичен ценоразпис. И ще се поръчваме един другиго като продукт за многократна употреба.

Аз: Само да не бяха толкова сложни хората и толкова опростени представите ни

Коментар под снимка на усмихнатия Петър Стоянов и Бойко Борисов заедно:

Даниела Митева: Страхотен тандем: гамен и интелектуалец

Аз: и всичкото това - Бойко Борисов - с верния си кон

Мария Николова: Е най – новият член.

Иван Стамболов: А кой е най-големият?

Аз: Аз - току що отказах приятелство на Бойко Борисов

Ивайло Радулов: ...Изглежда е близо времето, когато Иван Костов ще започне за чува много ,много смущаващи го въпроси, май...

Аз: Костов няма какво да се смущава - не той гласува за чучело, украинска матрьошка и люписемковец

Holly Cobain: Как мога да имам Светло Бъдеще по Тъмните улички на квартала "Живот" ???

Аз: Изгори, за да светиш - така бъдещето ще е светло, макар и кратко

Стили Попова ( за лунното затъмнение ): “… Аз я хванах когато излизаше от това затъмнение ама беше много яко”

Аз: Феновете на Срач са умрели от оргазми с кръвоизливи от ушите и блясък в очите

БСП е в управлението като ГЕРБ и в опозиция като себе си

Имаше хора от ръководството на БХК в едно расистко събитие, в което се обиждаха ДСБ на роми с идеята, че да си ром явно е лошо нещо. Така ли защитавате малцинствата? Я по - добре Волен да го оглави

Шефовете в БХК са толкова толерантни, колкото Болен е расист и ръководството на ДПС - турски националисти. ПАРОДИЯ! Всичко в България е една шибана ПАРОДИЯ!

Човекът милиони години се стреми да стане разумно същество, за да могат накрая еволюционистите да го приравнят с животните

Гъзарите, които нямат пари да си купят баничка, но карат мощни коли, са съвременните рицари. Навремето в Европа бойният кон е бил най - ценното нещо за всеки благородник или войник, по - ценно дори от близките му роднини

Четвъртата, шестата и осмата световна война ще бъдат водени с камъни и дърве

Традициите на един народ не се заключават само в наследството на неговите аристократични елити, но в наследството на неговия елит като цяло - народното творчество и мъдрост, завещана от най - добрите му представители

Паметникът на съвецката армия е паметникът на нашия срам

Вестник Расисткая Газета си нямат и представа от ирония - по повод на реакцията на вестника на оцветяването на паметника на савецката армия

Соцреализмът не е изкуство, защото е замислен да отразява правдиво реалността, да бъде реакция на изкуството, което е смятано за буржоазна дивотия

“Човек се ражда и умира сам, но през целия си живот се опитва са докаже обратното” - Човек ако се ражда сам, откъде се ражда?

"Голяма част от историята на западния свят през последните три десетилетия се състои в замяна на това, което работи, с това, което звучи добре."    Това  звучи добре

Да лъжеш някого с истината е най - висшата форма на лъжата

"Най-перфектния начин да излъжеш е да кажеш нужното количество истина и после д амлъкнеш." – Не, напротив, да кажеш цялата истина, за да не ти повярват

Моята официална декларация за оскверняването на паметници: Русия оскверни паметта на Васил Левски, като построи паметник на азиатски поробители насред София, наричайки ги "освободители". "Тоз, който ви освободи, той ще ви пороби"

Свободата не се дава, свободата се взима, затова е свобода… Сигурността се дава

Мария Николова: И къде сме ние?

Аз: В Ориента

Роман Рачков: ми щом сме там да се качваме на Ориент-експреса и юруш към Европата

Аз: Не Ориентът трябва да ходи в Европа, Европа трябва да дойде в Ориента

Мария Николова: А нещата обикновено са такива, каквито изглеждат

Аз: Простите неща са такива, каквито изглеждат

Ема към мен: Тебе няма да те пуснат в морето, защото си в косми целия и ще окосмиш морето

National pride must not exceed personal humility / националната гордост не трябва да надвишава личната скромност

Самочувствието е вяра в собствените сили и възможности, гордостта е презрение на другите

Гордостта е сравнение с другите

Вярващите възприемат случайни събития за проява на висша сила, а атеистите възприемат проявите на висша сила за случайни събития / Theists perceive random events as manifestation of higher power, atheists perceive manifestations of higher power as random events

"Независим кандидат" означава "независим от народа"

“Цветан Цветанов: Кандидатът на ГЕРБ ще е голямата изненада за сините” - Кандидатът на ГЕРБ ще е голяма изненада за всички нормални хора

Отворените са слугите на отварящите

Не всеки километър е четвърти

Аз: "Независим кандидат" означава "независим от народа"

Снежина Паскалева: ....или "нищо не зависи от него"

Аз: Напротив, всичко зависи от него, но той не зависи от суверена си, а от всички други

Вчера бутах кола по нанагорнище. Съседите бяха впечатлени от силата ми, а Диана - от съобразителността...

До всеки един силен мъж трябва да има една умна жена да го сдържа

Честъртън е казал, че либералите бързат да направят нови грешки, докато консерваторите пречат старите грешки да бъдат поправени

Даниела Младенова: Кучетата, които тичат и лаят след колите са душите на мъртвите катаджии!

Аз: Откога катаджиите имат душа

 "Държавите с най - голям процент атеисти са най - развити икономически"-  Държавите може да са с най - голям процент атеисти, но съдебната им система се базира на Християнските принципи, икономиката им на католическата концепция за дистрибутизъм, а отношенията между хората следват Християнския морал

Diamond Malenita: "A man who has committed a mistake and doesn"t correct it has committed another mistake." - Confucius

I: the single mistake is called progressive act, the double mistake is called tradition

Бойко Борисов направи комплимент на Българския народ, като каза, че той, като Българското куче трябва да бъде държан здраво ... защото се опитомява трудно и разхлабиш ли хватката, веднага се връща по собствения си път. Усилията да се държи народа в послушание са огромни

Според Бойко Борисов Българите трябва да бъдат държани твърдо, затова той обеща догодина 400 000 души да слязат под земята

Десните сме кучета - захапваме и не пускаме

А аз мисля, че комплексите движат света и затова е комплексен. Трябва да имаш определено ниво на комплексност, за да имаш комплекси

Атеизмът е суеверие

Тишината в параклиса ражда безумие

Хомо ориенталензис - вид хора, хранещи се с документи. Обитават различни етажи на властта, предимно канцеларии

Евтиназия - самоубийство чрез хранене с най - евтината храна, правенето на най - евтините ремонти, слагане на колите на най - евтините гуми или други опити да се мине тънко

Всяко изкуство е перверзия, но не всяка перверзия е изкуство

Тишината води до оглушаване

Увереността е ключът към успеха, не обратното

Кой е беден, ако е обичан, бедният?

Изкуството корумпира душата, внасяйки емоционално сладострастие сред съзерцателния покой на невинността

Приоритет (единствен) на управлението на ГЕРБ са магистралите... сигурно защото смятат, че всички Българи ще работят на тях

Да направим подписка до ЕК да не съди България, а конкретните отговорни лица в държавата и да не важи имунитет за нея

Митничарите не трябва да могат да арестуват, а да могат да бъдат арестувани!

Само едно нещо е по - лошо от простака и това е интелигентният простак

Попитаха ме има ли празна истина - няма празна истина, има празни лъжи – по повод твърдението ми, че няма пълна истина.

Честит имен ден на Апостоличани и каменните кучета – Петър, Павел… и Камен

Предлагам да отпаднат законите. И без това са фасада на кланово-родовата действителност - По повод на статията в Дневник със заглавие “Кабинетът предлага незаконните писти на "Юлен" да се узаконят”

Дневник: “Гърция се отдалечи с една стъпка от фалита”

Аз: Дано да не е, за да се засили по - добре

Принципът на непълнотата е важен дори за пълните хора

 



Гласувай:
4



1. tomov8 - Автоцитати 23
20.07.2011 17:47
Много лозунги, етикети и клишета. Но има и добри попадения, заради които да се позамисли човек. Поздрави и наздраве!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: raylight
Категория: Технологии
Прочетен: 3243433
Постинги: 365
Коментари: 2485
Гласове: 11853
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930