Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2009 23:43 - Математика на думите I - Нормален
Автор: raylight Категория: Забавление   
Прочетен: 4432 Коментари: 6 Гласове:
1



 

I.                  Нормален.

Деф. Нормален в математиката означава перпендикулярен.  Нормален човек си, ако си перпедникулярен на всички останали, т.е. ако си независим от тях – не можеш да се изразиш чрез тях или те чрез теб, ако по никакъв начин тяхната комбинация не прави теб, ако си нов.

Ако си нормален, си различен.

Нормалният вектор задава ориентацията на равнината, по нормалните се определят всички останали, нормалните са естествените водачи на другите хора, защото всички други са израз на комбинация от нормалните.

Ако си нормален, си водач на другите.

Всички ненормални хора представляват някаква дозирана комбинация на качествата на нормалните хора.

Нормалните създават ненормалните.

Ненормалните не могат да създават нормални.

Нормалният вектор е перпендикулярен на всичко. Така е и с нормалния човек. Само стотна от градуса настрани и вече не е нормален.

Няма малко или много нормални хора. Или си нормален, или не си.

Не можеш да си успореден на нещо и да си нормален.

Добавянето на нормални вектори в пространството (базисни) увеличава размерността му.

Нормалните създават многообразието

Ненормалните са многообразието.

Нормалните без ненормалните не могат.

И обратно.




Гласувай:
1



1. boristodorov56 - Хресва ми тази Геометрия на фило...
28.03.2009 07:50
Хресва ми тази Геометрия на философията или
философия на геометрията.

Колкото и да съм нормален - в случая, сърце не ми дава да бъда перпендикулярен - не мога да го критикувам.
Правилата се доказват и с изключения.

Много хубаво!
цитирай
2. raylight - Благодаря ви,
30.03.2009 22:07
човек не може да е нормален през цялото време, трябва и да се почива :))
цитирай
3. svetlo - Бях забравил,
31.03.2009 22:42
че по образование съм математик. Тази тема ми го напомни:)
А цитата: "Не можеш да си успореден на нещо и да си нормален." ще си го сложа на стената!:)
цитирай
4. raylight - Благодаря :)
31.03.2009 23:08
Оригиналният е нормален, а слабият физически (като тегло) и нормиран
цитирай
5. анонимен - уточнение
20.04.2009 22:59
Само да добавя, че нормален е една от думите в математиката с най много значения. Само може да добавим нормално разпределение, нормална подгрупа, нормални координати, нормална форма, нормално пространство и т.н. Нито едно от тези неща няма общо с перпендикулярността.
цитирай
6. raylight - Това е така,
22.04.2009 00:09
но другите значения (особено за нормалното - Гаусово разпределение) биха имали твърде различен и неприемлив за мен социален контекст
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: raylight
Категория: Технологии
Прочетен: 3243455
Постинги: 365
Коментари: 2485
Гласове: 11853
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930