Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2017 21:05 - ЗАЯВЛЕНИЕ ДО НСО
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2425 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 15.11.2017 13:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ДО ПРЕЗИДЕНТА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

                                             З   А   Я   В   Л   Е   Н   И   Е
от Николай Ганчев Колев-Босия, София, ж. к. Борово, бл. 231, ап. 39, тел. 0888 408 623

Г

ОСПОДИН ПРЕЗИДЕНТ,

Понеже вие сте началник на директора на НСО ви информирам и се обръщам към вас да наредите на НСО следното:
С цел да се опази много стриктно живота, здравето и сигурността на главния прокурор Сотир Цацаров и предвид признаването от българския съд доматените ми протести като легитимни и законни явно трябва да съгласуваме действията си. 
След като аз съм обявил, че ще го атакувам с гнили домати заради допускането на възстановяване на ОПГ в изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" при МТТС на11 арестувани от агенцията в София. Той отказа да се срещне с мен. Това ме принуди да обявя протест, че ще го замерям с гнили домати в продължение на една година където го срещна в рамките на софийска община. Обръщам се към вас да наредите да се  изследват доматите, които ще мятам към главния прокурор дали представляват физическа заплаха към него.
Така моите лицензирани домати няма да могат да бъдат използвани като прокурорски аргументи, че не се знае какво съм мятал към Главния Престъпник, пардон, прокурор.
ГОСПОДИН ПРЕЗИДЕНТ,
Ние с вас живеем в една държава, но аз оставам с впечатление, че живеем в различни държави.
Разчитам на ваш бърз отговор, защото се надявам на незабавно лицензиране на моите развалени домати. Срещу това настоявам в рамките на 48 часа да ми бъде предоставена възможност на опредлено от вас място да замерям с гнили домати Главния престъпник, прдон, прокурор. Просто се разбираме къде ще заведат Сотир Цацаров, предават ми лицензираните домати, които ще бъдат при тях на отговорно пазене и под мъдрото им наблюдение аз ще изпълня законното си право, признато от съда да изразя протеста си.
Това ще бъде изключителен принос към законността и развитието на Правовата държава у нас и ще ни направи водеща държава в Европа и света по правата на човека и гражданина.
Имайте пред вид, че в един определен момент това може да се отнася и до вас и вие не бихте желали да ви атакувам с нелицензирани гнили домати на нерегламентирано място. По тази причина очаквам бърз и позитивен отговор.

15 ноември 2017 г.
София                                                                                   Николай Колев-Босия



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Преди
14.11.2017 21:33
да си "лицензираш" доматите, поправи печатните грешки в поста. Вероятно е от недоскив. Аз имам екологично чисти, давам ти ги под наем без наем. Ако ти омръзна и аз ще им ги метна. :)))
цитирай
2. attila - НЯМА НСО, ИМА УБО !
15.11.2017 09:18
ДА СЕ ЗНАЕ !

НЯМА НСО, ИМА УБО !

НЯМА ДАНС, ИМА ДС !

НЯМА НАЦИОНАЛНА ПОЛИЦИЯ, ИМА НАРОДНА МИЛИЦИЯ !

КОМУНИСТ И МИЛИЦИОНЕР Е КАТЕГОРИЯ ПОДЧОВЕК, ДЕГЕНЕРАТ, ЖИВОТНО,УБИВА СЕ САМО СЕМЕЙНО, НЕ ПО ЕДИНИЧНО !


Време е Проститутките Изсрали Милиционери, Като Емил Шарковата да Вият на Умряло в Черно СУКНО !

Само Долнопробна КУРВА може да Изсере КОПЕЛЕ от МВР или ПЕДЕРАСТ от ДАНС, Особенно Пазарджишко КОПЕЛЕ от МВР или Пазарджишки ПЕДЕРАСТ от ДАНС !

Не ПРОСТ(о) МИЛИЦИОНЕР, а ПАЗАРДЖИШКИ МИЛИЦИОНЕР !

По-Тъпо ЖИВОТНО от МИЛИЦИОНЕРА това е само ПАЗАРДЖИШКИЯ МИЛИЦИОНЕР !

Ако се Чудиш Кое ГОВЕДО да Убиеш, ТРЕПИ Пазарджишки МИЛИЦИОНЕР и Няма да Сгрешиш !

МЪРША, ИЗРОД, ИЗМЕТ, УТАЙКА, БОКЛУК, ГАД, СУРОГАТ, ДЕГЕНЕРАТ, ПОДЧОВЕК, С ЕДНА ДУМА МИЛИЦИОНЕР, С ДВЕ

ДУМИ ПАЗАРДЖИШКИ МИЛИЦИОНЕР.

КАЗАХ !

w-w-w.b-u-l-g-a-r-y-a.g-a/p-o-l-i-c-e.h-t-m-l



цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11740401
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031