Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2011 21:22 - Автоцитати XXII
Автор: raylight Категория: Забавление   
Прочетен: 4571 Коментари: 4 Гласове:
8

Последна промяна: 06.06.2011 21:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Хората не празнуват смъртта на Осама като такава, а това, което тази акция символизира - победата над Злото. Щяха и залавянето му по същия начин да празнуват.

Английският е неизчерпаемо богатство. Тъкмо помислиш, че си го опознал, вземеш някоя книга писана от роден с езика и на трета страница вече си се отчаял. И дори да прочетеш 99 такива книги подред, още на първата страница на 100-та намираш поне три нови думи и един идиом. Това е език химера

Има полза да четеш в оригинал - след 10 000-та страница вече ти е все едно, че няма да го научиш целия

На хората им е най - кеф, когато не се разбират, защото им се отваря реч

Българското участие в Евровизия след Елица и Стунджи може да се опише с една - единствена дума и тя е "Безличие"

“Дори комарът е по-добър от жената! Поне когато ти пие кръвчицата-не бръмчи... Няма небръмчаща жена!” - Жената като ти пие кръвчицата ти е едно такова, приятно замаяно

Реализмът при хората е неустойчив - избива на песимизъм или оптимизъм. По - добре илюзорен оптимизъм, отколкото илюзорен песимизъм

Реализмът - Той е неустойчиво равновесие

Хората не могат да запазят разсъдъка си, ако непрекъснато се срещат с реалността, затова и те ѝ се изплъзват

Учене на нови думи чрез четене: не търси думите, намествай ги подсъзнателно в контекста, както се учи малко дете да говори, така става незабележимо ученето

 Не подхождай като археолог с думите, не ги изкопавай, вкопавай ги

Никой не може да оцени хора по - умни от самия него

“Личи си, че те бива по скандиранията, "КПСС-БКП" ти ли скандираше или тати?”- Още повече ме бива да ходя на митинги, на които полицията бие всичко живо около мен, а аз се чувствам като остров на стабилността, да влизам на стадиона и ченгетата да гледат на другата страна, да псувам таксиджии и ония да не излязат от колата. Това, когато не интелектуалствам и мозъкът ми е изключен. Други въпроси?

Когато жената мисли като мъжа, значи тя е права, а той е на колене

Прошко Прошков няма прошка за проблемите на София!

В Името на Розата - Критика на Чистия Разум на Шерлок Холмс

“Борисов: Да си престъпник значи медийно внимание” - Бойко Борисов е най - големият престъпник!

Васко Кръпката: "Бих искал по някакъв начин на тези хора, които тъгуват по Живков, да им върнат за една седмица стария пейзаж – липсата на магазини, очуканите москвичи, които се скапваха на 50 000 км, и автобусите „Чавдар”. Гарантирам ви, че за една седмица всички ще се откажат от това мрънкане, което за съжаление се чува все по-силно и дразни ушите на останалите, които гледат напред". Хората митологизират неправилните неща, митовете трябват да имат истинско ядро, не фалшиво

Човек трябва да е сит, за да мрънка за гладните години, то си е част от удоволствието да забравиш за глада веднага щом се наядеш

Сънувах ърбън фентъзи сън със сюжет, качествена картина и неочакван край

Всички бъркат Осама с Обама, положението е комично

Сънувах, че коментират предишния ми сън негативно във форум и аз се подготвям да ги напсувам, но съвестта ми се обажда и не го правя

Бъдещи творчески планове или планове за творческо бъдеще

Ема:Аз и мама сме зайчета!

Аз: И аз съм зайче!

Ема: Не, ти си слон!

 
Честит Имен Ден на Българската Армия!

Ема към Диана: Ела веднага да ми направиш още химия и да ме изкъпеш, или ще те набия!

"Забранена е също употребата на думата забрана" - А кога ще забранят употребата на думата "дума"?

"Русия иска ПРО по-далеч от границите й" - Ами да си ходи по - далеч от границите

 

Арийците са Тор за Българската раса

Ема към Диана: Ще те сложа в печката, ще те опека, ще те нарежа и ще те изям!

Смятат ме за експлозивен, защото изглеждам сякаш всеки момент ще се пръсна

Бразилското име на Р.Петков е Уринардо де Магистралио А"Кока

Недей да се замисляш, бий сервиса и им гледай сеира -

това би те посъветвал Матей Kaзийски, ако се колебаеш

Бойко Борисов не е виновен - той има екип от хора, които проучват кои приказки вървят най - много сред хората и му ги подават да ги каже - правете си изводите къде е проблемът

Пстриотизмът за Атака е вярност към Русия, не към България

Време е за добрите? Време е за най - добрите! Сините!

От матурата на магурата

"Няма никого" не е нелогичен израз, защото е обратното на "Има някого"". "Няма някого" не гарантира отсъствие, защото може да "има някого другиго"

Всеки интелектуалец, който плюе по Уорлик е рабфаковец, следователно не е част от нас. Казах.

Окончателното решение на всеки проблем е Образованието

Волен е представил сметката за базите на Уорлик, ама Уорлик да не му представи сметката за безплатната охрана на Българските граници откакто сме в НАТО?

“10! 11! 12! Бакалавър! Магистър!... Jobs.bg!... Eeeeeee!...” Бакалавър, магистър, доктор, БАН! ......

Човек е това, което яде - канибалска мъдрост

Учат ви как да не мислите, за да не ви мислят и вие да не ги мислите

Епъл е религията на смъртта за китайците

На всеки iPod - по капка кръв от китайския народ!

 

Ако двете етнически партии ДПС и Атака взаимно се унищожат, ще е добра новина за демокрацията в България. Те са като Нео и агент Смит, само, че без добри и лоши

Атака пледира самозащита - политическа ирония по Български

Абитуриент - a bit orient

Селски глад - о-боб-щение

Утре е денят на Българската писменост и култура, нека не е само един в годината

 “Положението е безвъзвратно” - т.е. - право напред, обръщания не са позволени?

"Унос тестис - нулос тестис" на Български се превежда като "солташак"

12 юни - Прошко Прошков и Светослав Малинов. Викайте и родата да гласува

Най - важната черта на разума е смирението

Конфликт има, защото има интереси, договор има, защото има смирение.

Джесика: “Сексапилът на мазните противни чалгари и тигрите с кариес е неоспорим. Това е мазен, противен сексапил, но го има”

Елица:думичките "мазен" и "противен" НЕ се връзват с думичката "сексапил"”

Аз: Но се връзват с думата "перверзен"

 

"От това, което знам засега, (Уикилийкс) не са написали нищо хубаво за някого" - Но за някои хора НИЩО не са публикували! Капиш?

 

Адриана Андреева: “Днес розовия ми дъждобран разбра че цял живот е живял в заблуда... Днес той реши сам да се хвърли на боклука, тъй като вече няма смисъл да съществува”

Силвия Иванова: “Аз, миличка, се чудя как издържа и толкова”

Адриана Андреева:  Дъждобрана или аз?”

Аз: Розовото

 

Бой котирам, Бойко-тирам или бойкотирам?

Аз не разбирам кой е тоя Българин, за когото говорят

Зайците се размножават като зайци, защото ядат като зайци

Защо физиката не може да се аксиоматизира като математиката - защото математиката обяснява разума, а физиката - реалността

Масовите убийства на комунизма не са геноцид, защото не се прилагат върху народ, а върху класи, но това ги прави много по - мащабни, защото всички народи имат класи. Това е защото търговците са много повече от евреите.




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. smani - Ми бива. :)
06.06.2011 21:29
Ми бива. :)
цитирай
2. raylight - Щом
07.06.2011 21:19
казваш :))

цитирай
3. locke - Отдавна не се бях хилил така!
20.06.2011 21:16
Тенкю!
цитирай
4. raylight - Благодаря,
20.06.2011 21:55
радвам се, че ти харесаха :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: raylight
Категория: Технологии
Прочетен: 3234659
Постинги: 365
Коментари: 2485
Гласове: 11853
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031