Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2010 21:12 - Диалози - I
Автор: raylight Категория: Забавление   
Прочетен: 2618 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 05.01.2010 18:07


 

Широко скроените хора като Платон са изписали томове с диалози. Реших да имитирам тази практика, като емитирам диалозите в блога си. За начало публикувам диалог със Сула от блога му и диалог във Фейсбук на тема морала и неговата употреба.

 

1.     Сула – Постинг „Джон Райдър Черен Етикет

Заб. Препоръчва се да се прочете началото на постинга на Сула като прелюдия към съня в зимен ден.

АЗ: „Живеенето на чужд на България lifestyle, бил той и консервативен, не е проява на консерватизъм, а на див либерализъм и интернационализъм. Консерватизъм е живот като на старите българи - боляри, боили и т.н :)

Достоевски е напълно съгласен с мен :)

Весели празници с Easy Rider :)

Сула:  „Понякога се удивлявам как един текст се коментира по произволно избрана дума от него - в случая “консерватизъм”. Къде е корелацията Johnnie Walker / John Rider , къде е корелацията “консерватизъм” / “либерализъм“! Нищо общо! Или аз не мога да избирам и да развивам правилно темите на текстовете си, или читателите просто хвърлят едно око върху тях и коментират първата дума, която им попадне. И понеже според мен е вярно второто, предлагам следващият коментар да бъде върху думата “привлече” (третата от втория абзац) и по-специално върху корелацията “привличане / отблъскване“.”

АЗ: „Нормална човешка реакция. Всеки човек търси в текста думи, които да отразяват смисъл, който ТОЙ е задал, а не авторът - много разпространен егоизъм. Аз реагирах третосигнално на началния текст:

“Реших вече да бъда луксозен и да живея като истински британски джентълмен. Това е моят отговор на девалвацията на ценностите и икономическата криза у нас. Зная, че само консерватизмът е този, който ще спаси традициите ни, а традициите ни са тези, които ще спасят нас, българите.”

Малко или много всеки текст е огледало на четящия, добрите текстове успяват да отразяват много образи,за да бъдат четени от много хора и същевременно да вкарат своята интерпретация в тези образи ”

АЗ: „Хрумна ми едно образно сравнение - ако текстът е дърво, то читателите са маймуни, търсещи подходящия клон, на който да се качат”

Сула: „Прав си, разбира се. Не ми обръщай внимание…”

АЗ:  „Харесвам остротата на хумора ти, затова и активно те чета”

 

2.     Моралът и употребата му – дискусия във Facebook

 

 

 image

 
image

 

 

... напишете коментар:



Тагове:   Веселие,   хумор,   морал,   уиски,   Диалози,


Гласувай:
8



1. tit - Хъм,
05.01.2010 13:40
Моралът не е, за да се употребява или ползва!:)
Май нещо подобно сй отговорил по-горе, но - това ми дойде на ум първо!:)
цитирай
2. kass - raylight
06.01.2010 23:04
Ползвайте си морала хора, преди да е остарял морално :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: raylight
Категория: Технологии
Прочетен: 3244130
Постинги: 365
Коментари: 2485
Гласове: 11853
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930