Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2009 14:33 - До моето първо либе - Ралче
Автор: raylight Категория: Забавление   
Прочетен: 3602 Коментари: 7 Гласове:
1



Не съм сигурен с кого се гавря тук - с либерали и ли консерватори, всеки да го разбира както му харесва -


ДО МОЕТО ПЪРВО ЛИБЕ – РАЛЧЕ

 

 

Остави таз песен лъжовна,

не вливай ми в разум отрова -

демократ съм, но демокрация не помня,

пък и да помня, не ровя

туй, що съм ази отказал

и пред теб с аргументи доказал.

 

Забрави туй време, га плачех

за гей двойки и за пазара:

роб бях тогаз - вериги влачех,

на таз либерална поквара,

безумен аз светът презирах

и чувства си в калта увирах!

 

Забрави ти онез заблуди,

в таз глава веч разумът грее

свободата не можеш я събуди

там, де предразсъдък владее,

де сичко е безкрайно свободно

и е жертва на парадокса огромен!

 

Ти имаш глас чуден - млада си,

но чуйш ли как пее гората?

Чуйш ли как плачат демократи?

За тоз глас ми копней душата,

за реформа тегли сърце ранено,

там, де е се с кърви облено!

 

О, махни тез думи отровни!

Не плачи за нови окови,

Когато падат забрани вековни,

По – тежки забрани изграждат -

приказки за стари времена

и песни за нови теглила!

 

Запей и ти песен такава,

запей ми, девойко, на халост,

запей как либералът продава,

морал и вяра и младост,

как плаче сиротна вдовица

и как теглят без дом дечица!

 

Запей, или млъкни, махни се!

Гласът веч трепти - ще хвръкне,

ще хвръкне, либе Ралче, - свести се!

Там, де земя гърми и тътне

от гласове страшни и злобни

и предизборни песни надгробни...

 

Там... там народът кърши клонове,

а гласът му ги свива на венец;

зинали са страшни пиари

и пищи в тях разум на скорец,

и паузата й там мила усмивка,

на умствен гроб сладка почивка!

 

Ах, тез песни и таз усмивка

кой глас ще ми викне, запее?

Консервна да вдигна напивка,

от коя и либерал немее,

пък тогаз и сам ще запея

що любя и за що мислея!...



Тагове:   хумор,


Гласувай:
1



1. henzelski - И аз не знам
29.03.2009 14:43
с кого се будалкаш тук, но ако те прочете някой от пуританите в блог.бг, веднага ще те обвини в плагиатство, Raylight, и то на класик в българската литература...;)))
цитирай
2. raylight - Изкуството
29.03.2009 14:44
е интерпретация, пък и е време пуританите да се сдобият и те с чувство за хумор :)
цитирай
3. naumova - :)))
30.03.2009 01:03
Като какво ли ще да е пуританското чувство за хумор.:)))
цитирай
4. raylight - Самоиронията
30.03.2009 09:14
е изкуството на Християнското смирение, ерго е на сите пуритани
цитирай
5. luben - О, чудесно!!!
30.03.2009 10:28
Това да не влезе в задължителните за учене в училище стихотворения? ;)
цитирай
6. nkf - Добра интерпретация :)
31.03.2009 03:35
Добра интерпретация :)
цитирай
7. raylight - Благодаря,
31.03.2009 20:46
някакси имах вътрешна нужда да го напиша и я оставих да се изяви :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: raylight
Категория: Технологии
Прочетен: 3243334
Постинги: 365
Коментари: 2485
Гласове: 11853
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930