Прочетен: 26045 Коментари: 51 Гласове:
Последна промяна: 14.12.2010 22:02
СТРАХЪТ ОТ КОСТОВ
(онтология, епистемология, семиотика и феноменология)
1. Онтология на страха.
Реалност ли е страхът от Костов или е илюзия ? – Отговорът на този въпрос е недвусмислено – реалност е. Този страх има своите материални импликации в заобикалящата ни вселена, намерили кулминативен израз в ирационалната, култова реклама (в смисъл на създаване на култ към) на Костов – Бой(се от)Костов. В тази реклама се прави всичко възможно да се внуши парализиращ ужас от гласуване за ГЕРБ и Бойко Борисов, като неминуемо водещи след себе си трансцеденталната поява на личността от култа – Иван Костов.
Това може да се каже и по – просто: Комунистите създадоха и подържат култ на личността към Костов, който е техният архивраг и в тяхното съзнание е унищожител на тоталитарната им вселена, изличител на цивилизацията на червените пирамиди, отменител на греха на социалното общество.
2. Епистемология на страха.
Вяра или знание е страхът от Костов? Комунистите от Нова Зора (БСП) не могат да вярват в друго, освен в личности – те не вярват в БОГ, не вярват в морала, не вярват и в човека, но вярват абсолютно в абсолютната власт, защото това е тоталитарното разбиране за нея – „само един човек – само един глас”. Комунистите не вярват и в абстрактни понятия като свободата и демокрацията, те разбират единствено от волята на лидера и могат само върху нея да фокусират вниманието си. Те не разбират, че има почти един милион демократи, които са двигател на прехода в България, че управлението от 1997-2001 е управление на демократичните сили в най – общия смисъл възможен. Те видяха само един – Костов, в когото повярваха, защото омразата е много силна вяра. За всички реформи е виновен той, за въвеждането на правила и ограничаването на мафията отново е виновен той, за приобщаването към Запада и САЩ отново е виновен той. За тях няма СДС, ДСБ и БЗНС, за тях има един човек с един глас, един култ с една икона и един враг, когото мразят и почитат. Вярата им, че идването на власт на ГЕРБ носи след себе си идола на промяната, обаче е израз на знание. Знание, за това, което ще последва за тях. Ето защо въпросът вяра или знание няма истински смисъл, защото вярата тук е породена от знанието, а не изначална и генеративна за знанието.
Казано с прости думи: Комунистите фанатично вярват, че Костов ще ги унищожи, техният страх е базиран на опита им с него, когато и преди е засягал техните позиции във властта – земна и подземна.
3. Семиотика на страха.
а) Семантика – Костов е знак за промяна, в техния страх той е единственият неин въплътител, а колкото по – фанатичен е страхът, толкова повече той се доближава до образа на създател на промяната, която ги унищожава.
б) Прагматика – Страхът има много голямо значение, защото изважда страхуващите се от равновесие, ерго той, трябва да бъде подсилван у комунистите от техните противници.
С прости думи: Да удвоим страха на комунистите, чрез символа на техния враг – правилата, олицетворен от Иван Костов!
4. Феноменология на страха.
Знанието е това, което може да се натрупа с опит, това което идва от наблюденията на феномените. Знанието, че Костов идва на власт усилва вярата в неговите унищожителни за комунистите способности, следователно това знание трябва да бъде поощрено:
Т. Печели Костов!
Док.
1) Ако гласуваш за Бойко, печели Костов ( Бой(се от)Костов).
2) Ако гласуваш за Костов, печели Костов (аксиоматично).
3) Ако гласувае за Станишев и Доган, печели Костов (Парадокс на Станишев и Доган).
Следователно:
Каквото и да правиш, печели Костов!
ПРИЛОЖЕНИЕ:
1. Костов като Терминатор на Червената вселена:
2. Терминатор 2 – Денят на Страшния Съд (т.е. - безпристрастният)
УПРАВИТЕЛИТЕ НА ЦЕНТРАЛНИ БАНКИ - ПОЛИТИ...
Уникална българска църква под водата htt...
Моят дълъг десети ноември
ЧАСЪТ НА РАЗПЛАТАТА НАБЛИЖАВА. ...http:/...
13.05.2009 21:29
13.05.2009 21:42
Костов Иван, винаги успява. Преди вдигна държавата, свали доходите, разруши селското стопанство и всичко в името- да е на власт и да унищожава- заради бълхите изгори държаааавата, Той не е страшен, а е ужасен с идеите си, да отрича направеното от другите. Каквото направи до 2001 благодарение на Доган го направи( доброто) а всичко лошо си е негово Лично Дело!
Нали спи с Партиен на БКП Секретар, а и той Комунизъм е преподаааавал. Затова е толкова способен, За една лекция в САЩ му платиха 16 000 долара... останалото, Вие напишете в Мемоарите си...
Съвет Вярващите ходят на църква. Вие, като комунистите не ходите и не се страхувате да правите грях, заради Костов. Не си срува или напротив ще кажат изборите нали?
14.05.2009 03:48
Poklon pred Ivan Kostov - politik nadminal vremeto si i smazal komunistite!
14.05.2009 07:45
14.05.2009 07:53
Ама, хора, не сме вече простаци! Костов беше на власт - абсолютно мнозинство, и видяхме какво направи за комунистите - той помогна на Първанов да стъпи здраво в президенството/сам го избра, като го посочи!/ и изрече прословутата фраза: "Трябва да помагаме на БСП, защото за да оцелее СДС има необходимост от силен враг."
14.05.2009 08:01
14.05.2009 08:55
14.05.2009 09:03
14.05.2009 09:16
14.05.2009 09:38
14.05.2009 09:44
А ИНАЧЕ...ВСИЧКИ ДО ЕДИН СА МАСКАРИ!
Само млади и прагматични хора биха направили нещо за да цивилизоват тази изтерзана страна...Само че те напуснаха страната...
14.05.2009 11:18
Иван Костов може да не е Ангел, но определено и не е Дявола. Да, допусна грешки, но те са незначителни на фона на това, което комунисти, първановци, догановци и царисти правиха и продължават да безчинстват. Липсата на морал и свян и наглата арогантност и алчност е неописуема. Помията е толкова гадна и воняща, че не знам как още сме живи. Няма законност, няма държавност, няма правоохранителна и правораздавателна ефективно действащи системи. Има ДАНС. .. ? Има някакъв Съд ипрокуратура , но какви....? Има хаос и безнаказаност! На комунистите винаги им е нужен "враг", който да сочат с пръст и да ни плашат, а след това да вземат, че да ни "защитават" и "спасяват". Няма нужда! "Гнилият капитализъм " продължава да дава висок стандарт и защита на своите граждани, но комунизмът така и не разбрахме що за чудо е....! Но партийните другари си създадоха своя капитализъм и нямат нищо против да въшлясват от пари, които не са спечелили с честен труд, а са откраднали от всички нас. Нямат нищо против и олигархията. Лицемери и разбойници. Да ги изритаме на тези избори завинаги! Всички сме длъжни да гласуваме за собственото си бъдеще! Писна ми съдбата ни да се решава от екскурзианти, цигани и малоумници...Не виждате ли колко ги е страх!? Изпаднаха в ужас! И вършат простотия след простотия и дерат със зъби и нокти да останат на власт, защото иначе ще трябва да идат в затвора!
14.05.2009 11:25
14.05.2009 11:50
14.05.2009 14:00
14.05.2009 14:51
14.05.2009 16:26
14.05.2009 19:01
15.05.2009 05:01
(онтология, епистемология, семиотика и феноменология)
=======================
Лъчо,
Бъркаш "страх" с "отвращение". 94% от хората в тази държава няма да гласуват за Синята коалиция главно заради отвращянието си от Костов.
6% ще гласуват за Синята си коалиция заради отвращението си от Бойко Борисов и омразата си към БСП - все за някой десен трябва да се гласува...
Интересно как Костов ще разгърне "унищожителните си анти-комунистически" способности при наличие на 6% от депутатите, като само 3% ще са неговите хора?!
Интересно и как комуниста Костов проявява "анти-комунистически" способности?
Не го гледай, че се беше писал от СДС. Гледай го какво правеше преди 10 ноември 1989 - по това се познава кой е комунист и кой не е.
Да, съгласен съм, че държавата отбеляза икономически напредък по негово време. Но това не променя факта, че Костов е крадец, мошеник и лицемер. Икономическият напредък не му дава "лиценз" за кражби и далавери. Какво като е управлявал "добре". Да не си беше цапал ръцете с кражби и мръсотии и щеше да изглежда достоен.
Да, ама не!
Икономически напредък, но на каква цена?!
Всеки ден ни се повтаря "колко трябва да се работи" и как трябва "да изтърпим лишенията сега", за да "има за нас и децата ни след време".
Да, ама тая песничка се пее вече 20 години - ще вземем да измрем от старост преди да доживеем до "по-доброто бъдеще", в името на което уж беше провеждана рестриктивната политика на Костов, насочена към икономически растеж, но за сметка на социалните жертви.
Все пак - както се пееше в песента на СДС "Утре започва от днес": "Какво от това, че ЩЕ ИМА... Искам цвете едно, но СЕГА, защото утре започва от днес". И Костов я пееше по митингите тогава...
Ама ти сигурно не помниш... Отдавна беше, все пак.
Както и да е - страхът от него съществува, иначе нямаше да рпавят тази истерична реклама комунистите
15.05.2009 09:59
БСП ги е страх, че Костовата "синя" коалиция ще стане подлога на Бойко Борисов само колкото да изместят БСП от властта.
Иначе никой не го е страх от корумпиран политик в коалиция с 6% изборен резултат!
Ти да не очакваш Костов да стане премиер с 6% от депутатите??? Бат' Бойко няма да седне и да каже "ОК, к'во като спечелих изборите - айде Бат' Ваньо да управлява..."!
Ако беше учил в ТУ с дъщерята на Костов (по-малката) и беше ходил в къщата им на купон, нямаше да превъзнасяш трудовете му за пазарната икономика, преписани от руските преводи на Джон Мейнард Кейнс, Милтън Фридман и Фредерик Мишкин (да - и в СССР са ги чели и са си правили труда да ги превеждат и издават). Та, проф. Милети Младенов от дипломната си работа до професурата си все "творчески" преводи на Мишкин представяше като "свои" разработки. Костов правеше точно същото.
А това не отменя факта, че Костов беше ;оискал пари на основателите на СДС, за да разработи предизборната им икономическа програма за изборите през 1991 г.
Това сериозно поставя под съмнение качествата на Костов - както морални, така и експертни.
Не забравяй, че и Орешарски на теория постигна учудваща стабилност на икономиката ни в момент, в който про-дясната Унгария и Латвия официално обявиха банкрут! А уж бяха по-напред от нас. Ама на практика - какво виждат хората? Виждат как доскоро надуваните балони на банковите кредити и на строителния бизнес се спукаха. И сега хората реват заради високите лихви и заради това, че доста хора си загубиха работата.
Да, ама ето това е "пазарната" икономика на Костов - нали той пишеше, че държавата не бива да се бърка в икономиката. Сега защо реве, че държавата трябвало да разкрива нови работни места?
Къде ще ги разкрие? В тромавата и и без това препълнена държавна администрация ли?
Едно от кофти качествата на Костов е, че се измята като фурнаджийска лопата и забравя какво е подкрепял до вчера.
Кажи ми какво от "постиженията" на Костов като финансов министър не постигна Орешарски?
При Костов също имаше номинален ръст на доходите като числа, но реално имаше обедняване на населението заради инфлацията. (говоря за Костов като финансов министър)
При Костов като финансов министър помня как в свършвах работата си при един курс на долара, а получавах парите си при друг курс, покачил се значително само за един месец!
Ти толкова къса памет ли имаш или просто си млад сега, а при Костов си бил пъпчиво 10-11 годишно хлапе, което много не се е интересувало от икономика.
И не - ако не беше ОДС и Костов - сега България нямаше да е Уганда, както пишеш, а щеше да си има АЕЦ "Козлодуй", авиокомпания "Балкан", българска Булбанк, добре работещ кремиковци (а не продаден на Костовите другарчета от Дару металс, които опоскаха всичко и продадоха на безценица комбината на индиеца, който да го доопоска).
За да постигне икономическа мощ и голяма собствена банкова мощ и портфейл от акции, Костов еб@ майката на "бъдещето на България" (не на фондацията на жена му, а истинското).
Всички днешни проблеми с Кремиковци и АЕЦ "Козлодуй" бяха заложени от неговото калпаво договаряне със свалени гащи с ЕС и на калпавата му приватизация.
А ако "хубавото Наде" не беше заеб@ла дипломатическото спешно съобщение от посланика ни в Либия с думите "не ме занимавай с глупости", щяхме да изтеглим сестрите ни навреме (както французите и поляците) и нямаше да изгубят 10 години живот и цялото си здраве в либийските затвори.
Толкова слабоумно късопаметен ли си, или при Костов си бил 10-годишно хлапенце, слушало приказките на възрастните на масата на по чашка?
Виж - тези малоумни куманизки мантри ще ги повтаряш като си отидеш на село. Дрънкай ги на пенсионерите, дето ги е още яд, че няма ТКЗС-та и не могат вече да крадят по един пешкир пипер или ябълки.
Ти си най-точния израз на бетонна глава - впрочем защо се срамуваш да си пишеш името. Ти си от блог.бг - покажи се с картинката си, с името си - сам
подсъзнателно усещаш срама си от това, което си излял тук.
Ти си олицетворение на страха на кумънизите от Костов - точно за такива като теб става въпрос.
Не му обръщайте внимание на този безличен тъпак!
Те винаги искат да принизят спора до собственото си кучешко слабоумие!
15.05.2009 15:57
Share
Today at 8:49pm | Edit Note | Delete
"Аз гледам много сериозно на предстоящите избори, защото БСП има мисията - да гарантира стабилността на държава, да гарантира, че няма да се правят глупави експерименти, защото стана ясно, че ГЕРБ и ДСБ готвят коалиция.
Това каза в студиото на „Календар" по Нова телевизия премиерът Сергей Станишев."
Тълкуване: - потенциално опасните субекти са идентифицирани като ГЕРБ и ДСБ - не Синята коалиция, не СДС и т.н. - ДСБ! Комунистите виждат ДСБ като най - опасния си противник. Дали са прави и дали всъщност Мартин Димитров не е още по - опасен за тях - това е друга тема.
" Той определи този тип коалиция като „неочаквано лоша".
Този тип управление на Костов и ГЕРБ сме го виждали - успешно, но и за много хора порочно, добави премиерът."
Тълкуване: Признават управлението на ОДС (1997-2001), което те виждат само като управление на Костов за успешно!
Заб. Порочността се състои в налагане на правила и възпиране на корупцията - това е порочна практика спрямо неприспособените за пазарната икономика комунисти.
Извод: Комунистите идентифицират като най - голям враг за себе си Иван Костов
Костов и Герб, не Герб и Костов!
http://news.ibox.bg/news/id_286356114
15.05.2009 22:08
Не аз, а ти трябва да си идеш на село. Аз съм си от София, драги "куманисте".
За твое сведение в Унгария, Чехия и Полша запазиха ТКЗС-тата, като просто върнаха собствеността не на земята, а на дяловете на собствениците й в общата кооперация. Защо у нас направо ги разбиха? Защото някои десни (и бесни) лумпени искаха всичко от преди 1989 да се съсипе и нищо да не остане от него.
Не се страхувам да си пиша името - ама да си чел и другите ми коментари. Отдавна коментирам под темите на Лъчо и той знае кой съм - даже го пише в коментарите ми. НЕ СЪМ от блог.бг - мързи ме да се занимавам с регистрации и поддържане на цели блогове - предвид работата ми и малкия ми син на 1 годинка - остава и блогове да поддържам...
Наричаш ме "безличен тъпак" и твърдиш, че споря с "кучешко слабоумие".
Нека тези обиди останат за твоя сметка - аз тук никого не съм обиждал лично и няма да обиждам - ако на теб на село не са те възпитали и ти липсва култура - това НЕ Е мой проблем!
До Лъчо
Лъчо, не умееш да четеш между редовете.
Станишев НЕ идентифицира ДСБ като заплаха, а цитира коалиция на ГЕРБ и ДСБ, защото именно Синята коалиция е всъщност ДСБ - защото реално Мартин Димитров предаде "своята" част от СДС на Костов. Реално това не е "синя коалиция", а узурпирано СДС с цел да се върне Костоя на бял кон в него.
Не бъди буквалист, Лъчо.
След толкова цитирани от теб теории за семантика, семиотика и т.н., можеше да си спомниш, че думите имат и преносен смисъл, а с фразите може и да се намеква, а не само да се "натвърдва"... :)
И, Лъчо, напомни му на г-н Борис Тодоров (пост 28.), че в спора се излагат аргументи, а не лични нападки. Дори наистина да бях "слабоумен тъпак", това не би променило истинността на изложените от мен твърдения.
За Борис Тодоров - прав си, аргументи се излагат, няма смисъл от псувни. Ти не псуваш тук, не би следвало и той да го прави. Нормално е все пак да е ядосан, дясната опозиция я притискат в ъгъла с недемократични средства и Костов все така е виновен след 8 години извън властта...
16.05.2009 15:55
В страните като Чехия, Полша и Унгария - комунистите им са от друга раса, а не от расата на
агентите адепти на Москва в България.
Тука я бъркаш, пляската и катюшата, дургар.
18.05.2009 02:00
Ще ми се всички критици на Костов да оценяват останалите политици със същия аршин, да видим тогава кой въобще може да мине за нормален и поне малко компетентен.
18.05.2009 14:58
Ти ходил ли си в Чехия, Полша и Унгария? Аз съм бил там и преди 1989, и след 1989.
Затова не говори наизуст, ако обичаш.
Отиди и виж как изглежда сега едно чешко "ТКЗС". И виж какво се случи с българските.
В Чехия сега има дребни стопани, но 60% от земята е в големи частни кооперации.
А у нас??? Дребните стопани работят разпокъсано на парченцата си земя, за да могат мутри да изкупуват на безценица продукцията им...
А после - защото хората бягат от селата...
А после - защо внасяме "пластмасови" домати от Турция...
Анонимен 34.,
Учудвам се, че смяташ, че една-единствена книга описва "данните и ситуацията". Чел съм не само нея, а доста повече и от различни автори и гледни точки.
Прочети например, книжките на Жак Сегела - човекът, който направи кампаниите на Митеран, Валенса, Желев, Първанов (и доста други - но тези са най-познати у нас).
Можеш например да прочетеш спомените му (имах честта да ми ги разкаже лично) за това какъв "номер" съчинил Сегела за кампанията на Валенса.
Разказвам:
Валенса е на трибуната пред хиляди поляци. Изведнъж, микрофонът му се разваля и нищо от речта му не се чува. Валенса, като бивш електротехник, вади отверка, отваря микрофона, свързва две жички, сменя трета и... микрофонът работи! Валенса казва: "Ей, мале, всичко се налага аз да правя в трази държава...". Бурен смях сред всички и ръкопляскания... Е, нормален случай... Ако не се беше повторил в 30 полски града...
:) :) :)
Та, такива ми ти работи. И най-големите демократи са имали нужда от някой "номер", за да се харесат на хората... (не че това е лошо)
Ако оценявам другите политици със същия аршин, както оценявам Костов - да, няма нито един свестен. Затова, изниква въпросът дали Костов е най-малко лошият български политик (поради липсата на добри)
На тези избори аз няма да гласувам. Предпочитам да си седна на дупето и да работя здраво - това е моят път за успех в живота. Никой нищо няма да ми сервира наготово.
Който и да дойде на власт - ще си го псувам с кеф, но ще се съобразявам с него и с хората, които ще назначи в администрацията...
Писна ми да давам "доверие на кредит". Писна ми да гласувам за обещания. Сега вече, ще гласувам за изпълнения.
В момента, в който видя политик, изпълнил предизборните обещания - ще го преизбера с удоволствие! Но да си дам гласа ей така - защото някой нещо ми обещава. Няма да стане!
Други пък си изпълниха обещанията, а ние само си коментираме и търсим кусури. Слепи за доброто.
И без петел ще съмне и без гласовете ни изборът ще приключи- животът ще продължи по хубав, без значение кои управлява- Демократ ще е!
21.05.2009 06:19
1. Костов е обучен от КГБ как да запази комунизма в България ... И ... Той ни продаде на американците и на вся остальная демократическая сволочь.
2. Костовистите са една незначителна секта от шепа хора с промити мозъци ... И ... целият наличен ресурс на прогресивната общественост от Новозореца Минчо Минчев, през макакус РЗС Яне Янев, та до заядливеца ЯДачков трябва да се впрегнат яко та да унищожат това зло, което иначе почти не съществува.
3. Ние, най-чистите антикомунисти пеем антикостовистки химни в един глас с комунистическото ченге Цвятко Цветков и други подобни, защото Костов не оправда НАШИТЕ надежди, които по презумпция са оправдани (например да избеси ченгетата без съд и присъда ... И ... да установи демокрация и върховенство на закона)
С приятелски привети - Аруни
02.06.2009 16:05
И НДСВ изкара цял мандат. И Станишев - също.
И КАКВО от това???
37.
Много точно си ги описал, бате.
Когато Убавицата Надка продаде СиДиСе-то на анономния търговец на кафе - прибра парите и не говореше много.
А сега реве навсякъде, че Юруков "приватизирал" СДС...
Ми да - приватизира си го законно - плати си на Надето. А тя що взе парите тогава?
06.06.2009 13:38
08.06.2009 10:30
Той нека се подиграва Аруни - ама сега май на него му се подиграха резултатите...
Реално - Тройната коалиция и Десните партии са равни. Че даже НДСВ може да ореве света - имат стотни от процента разлика със Синята коалиция, а пращат 1 депутат по-малко.
Сборът от процентите потвърди една прогноза, написана под една от твоите статии в този блог - че БСП + ДПС ще изпреварят ГЕРБ + Синята коалиция. Даже и НДСВ се намърда добре.
А на тези избори Доган нарочно дори "върна газта", за да не спечели прекалено голям процент и да накара повече хора да гласуват след месец.
След месец пак при слаба активност, Доган ще си докара автобусите и тогава - "чао, чао, дясна България".
Защото повечето от негласуващите и гласуващите за БСП и ДПС не влизат да четат блоговете всеки ден...
/нали затова в Интернет-допитванията на телевизионните канали начело бяха партии, които на самите избори дори не пратиха депутати/
09.06.2009 10:32
Предвид факта, че моята прогноза, посочена и в коментар под твоя статия в блога, се сбъдна, а твоята - не, ми се иска да споделя още коментари по темата.
Тези избори СА показателни за десните, защото по-голямата част от техния електорат са "светнати" на тема технологии, Интернет, медии и т.н. и са по-информирани - съответно, по-трудно се поддават на манипулации и са по-склонни да гласуват и на евро-избори.
Обратно - електоратите на БСП и ДПС са в по-голямата си част хора, странящи от технологиите (защото са от друго поколение) и са хора, които живеят на места и при начин на живот, при които едва ли всеки ден, час и минута са наясно с това, което реално се случва.
Щом те се мобилизираха за тези избори - можеш да си представиш дали няма да са повече на парламентарните.
Още повече, че от чужбина има само 30 000 гласа (да тридесет - не триста) - виж протоколите на ЦИКЕП. Значи - Доган нарочно не викна автобусите от Турция, за да не дразни хората. Една негова победа сега щеше да предизвика много висока активност след месец поради народно недоволство - а високата активност не е в негов интерес. Затова, той "върна газта".
Но след месец - 300 000 гласа от Турция (при това вече без автобуси, а в специално организирани секции в Турция) ще залеят страната ни.
И тогава партии, които сега са с малко над 5%, ще паднат под 4%.
Не знам къде ги видя тези 100 000 - 200 000 гласа. И не е ли малко "на око" да даваш такова приближение? Къде са 100, а къде са 200 хиляди?
Къде са 300 000-те гласа на ГЕРБ?
Та всички "светнати" по темата хора отидоха да гласуват - активност 38% при активност от 25% на миналите евро-избори. Активността ни е над средната за ЕС.
Освен това, дори ти да си прав, пак сборът на БСП+ДПД+НДСВ е по-висок от ГЕРБ+ДСБ(СДС).
Мартин Димитров се изхвърляше, че на евро-изборите ще вземат 12%, а накрая са с 8.
Ето защо ореваха света за 8%-вата бариера.
Ако прогнозите ти са верни:
150 000 гласа в повече за ДСБ.
300 000 гласа в повече за ГЕРБ.
200 000 гласа в повече за БСП
-----------
650 000 гласа в повече - 10% от всички гласуващи в страната.
Избирателна активност: 48%.
Общо гласували: 3 200 000.
Досега на евро-изборите:
1. ГЕРБ 627693 гласа - 24.48%
2. Коалиция за България 476618 18.59%
3. Движение за права и свободи 364254 14.21%
4. Партия АТАКА 307985 12.01%
5. НДСВ 205145 8.00%
6. "СИНЯТА КОАЛИЦИЯ" 204784 7.99%
7. ПП "ЛИДЕР" 146984 5.73%
Новите гласове биха били:
ГЕРБ 930 000 - 29%
БСП 680 000 - 21%
ДПС 370 000 /ако си прав, че са на таван/ - 11,5%
Атака 310 000 - 9,5%
НДСВ 210 000 - 6,5%
Сините 350 000 - 11%
Лидер 150 000 - 5%
200 000 гласа отиват за по-малките партии
Праг от 4% = 128 000 гласа.
Сбор ГЕРБ+ДСБ = 40%
Сбор БСП+ДПС+НДСВ = 39%
И това е, ако НИТО ЕДИН човек не подаде глас в Турция!
Има науки, като истинската социология, истинската статистика и истинската демография, срещу които не можеш да риташ.
Това е при ВЕРНИ на 100% твои прогнози.
Съжалявам, че познавам. Действам доста прагматично - ориентирам се най-напред за потенциалната активност, след това фиксирам гласовете за "малките" партии, тъй като те в по-малка степен се манипулират от платените агенции, а накрая фиксирам гласовете за големите партии, като е лесно да се прецени коя платена агенция с колко лъже.
Освен това, има си и демографски потенциал за определени електорати.
Не е трудно, но човек трябва да има дългогодишен опит в тези шмекерии, за да им "хване спатиите".
Толкова с прогнозите.
Моята прогноза е, че при активност до 65% печели Тройната коалиция, а при активност над 65% печелят десните, но само ако се коалират с Атака.
Ако активността е около 60% /колкото смятам/, понеже включвам 300 000 гласа от Турция, то тогава Тройните взимат общо около 46-47% от гласовете, но с преразпределението от "невлизащите" партии взимат 52%.
Съжалявам за което.
Единственият шанс е всички да се вдигнат и да гласуват.
Не ме вълнува това, че не остана партия, чиито лидери да нямат нищо общо с БКП - години трябва да минат, за да изчезнат по естествен път.
Но за мен е важно да изритаме ДПС от властта.
Между другото, колко гласа смяташ, че ще добавим НИЕ на парламентарните избори?
09.06.2009 13:03
Ти - 1 глас.
Дотук - станахме НИЕ.
За останалите - няма гаранция.
Повечето мажоритарни кандидати - да!
Ама в големите градове, като София и Пловдив.
Само че, Видин и Силистра имат също 1 мандат - колкото всеки 1 от 3-те софийски района.
А населението им е несъизмеримо.
Т.е., многото гласове за ГЕРБ ще донесат същия брой мандати, като малкото гласове за БСП, защото мажоритарната карта е "удобно" разчертана.
НДСВ няма да се добави при ГЕРБ, защото "като си се хванал на хорото"...
А и Бойко веднага ще си срине авторитета, ако вземе партия от Тройните, срещу които толкова вика.
Атака при ГЕРБ???
Та нали уж всички викаха срещу тия лумпени?
Ако Бойко ги вземе в негова коалиция - ще си срине всякакво (включително в Европа) реноме завинаги.
За Бойко в един момент може да се окаже по-удобно да бъде в ролята на "лаеща опозиция", за да може скоро да пее "аз нали ви казах...".
10.06.2009 01:21
Защото кризата е сериозна и десните също не могат да размахат вълшебната пръчка.
И най-кадърните експерти да са на власт - като няма 10-кратни незабавни повишения на доходите (а те са и на теория невъзможни) - пак ще има псувни.
Който и да дойде на власт - след 4 години ще търпи поредната доза псувни, обиди и пожелания да бъде свален от власт...
А за кризата не се притеснявай - за способните и инициативни хора винаги има работа, има и пари.
Освен това - поне сме що годе стабилни, а не банкрутирахме като Унгария и Латвия. Бордът удържа, валутата ни се обменя свободно при фиксиран курс към еврото...
Хората се скъсаха да плюят излишъка - ама сега точно той хем дава резерв за изход от кризата - хем се оказа добра бариера срещу инфлацията.
Десен съм по убеждения, но не мога да не похваля дисциплината на Орешарски. Не се поддаде да смени курса под натиск. И самият той водеше типично дясна фискална политика - заряза социалния елемент, а наблегна на стабилността и събираемостта на бюджета.
Жалкото е, че беше министър в ляв кабинет и въпреки професионализма си ще отнесе много псувни и обиди...
10.06.2009 01:23
Ако припишеш увеличените тенденциозно пенсии на Орешарски - няма да е вярно. Това си беше приумица на Станишев...
Жалко, че в БСП така и не успяха да се отърват от идиоти, като Серго, Овчаров и Румен Петков...
Щяха да изглеждат доста по-добре без тях...
17.06.2010 14:11
Вътрешно-партийната война в БКП между перестройчици и твърдолинейни комунисти официално се води от 1984 г. След перестройката на Горбачов от 1985 г. на извънреден пленум на БКП в Стара Загора във вестник Работническо дело излезе малко каре с думи изречени на пленума: "Като не искате социализъм - ще има фашизъм". След свалянето на Тодор Живков - Петър Младенов се зае да извърши перестройка по китайски образец, но не получи подкрепата на БКП. Твърдолинейните комунисти-сталинисти, играха опозиция на Петър Младенов. Твърдолинейните комунисти регистрираха в Пловдивски съд профсъюза "Подкрепа" на ветиринарният фелдшер Тренчев. Петър Младенов търсейки подкрепа от партийците започна да обикаля заводи и предприятия и да организира митинги. Беше организиран и митинг в Пловдив - там за първи път Подкрепа организира контра-митинг срещу Петър Младенов и перестройката към социализъм по китайски модел. Тренчев, Желев и Иван Костов старателно служиха на твърдолинейните комунисти - активни борци и сталинисти които смятаха, че всяка перестройка е отстъпление от комунизма, да не говорим, че активните борци изгубиха всичките си привилегии. Сръбските борчески групировки подкрепяха всички правителства на СДС. Кукловодите на прехода не позволиха съществуването на старите традиционни български партии - те бяха манипулирани от вербувани от ДС доносници, компрометирани и заличени. Другата политическа сила БСП така и не се осъзна като българска. В тяхен интерес би било да си създадат съюзници в лицето на български партии които не подкрепят твъролинейните комунисти - но БСП се държаха като отделна етническа група, защитаваха групови интереси и се държаха като политически помаци и не си създадоха политически съюзници. Макар, че се наричаха социалисти те не се разграничиха от комунизма и твърдолинейните комунисти-сталинисти. Иван Костов изигра ролята на параван на твърдолинейните комунисти и активните борци и на практика изпълни всички тяхни желания. Иванко българоубиец.
17.06.2010 14:26
Вътрешно-партийната война в БКП между перестройчици и твърдолинейни комунисти официално се води от 1984 г. След перестройката на Горбачов от 1985 г. на извънреден пленум на БКП в Стара Загора във вестник Работническо дело излезе малко каре с думи изречени на пленума: "Като не искате социализъм - ще има фашизъм". След свалянето на Тодор Живков - Петър Младенов се зае да извърши перестройка по китайски образец, но не получи подкрепата на БКП. Твърдолинейните комунисти-сталинисти, играха опозиция на Петър Младенов. Твърдолинейните комунисти регистрираха в Пловдивски съд профсъюза "Подкрепа" на ветиринарният фелдшер Тренчев. Петър Младенов търсейки подкрепа от партийците започна да обикаля заводи и предприятия и да организира митинги. Беше организиран и митинг в Пловдив - там за първи път Подкрепа организира контра-митинг срещу Петър Младенов и перестройката към социализъм по китайски модел. Тренчев, Желев и Иван Костов старателно служиха на твърдолинейните комунисти - активни борци и сталинисти които смятаха, че всяка перестройка е отстъпление от комунизма, да не говорим, че активните борци изгубиха всичките си привилегии. Сръбските борчески групировки подкрепяха всички правителства на СДС. Кукловодите на прехода не позволиха съществуването на старите традиционни български партии - те бяха манипулирани от вербувани от ДС доносници, компрометирани и заличени. Другата политическа сила БСП така и не се осъзна като българска. В тяхен интерес би било да си създадат съюзници в лицето на български партии които не подкрепят твъролинейните комунисти - но БСП се държаха като отделна етническа група, защитаваха групови интереси и се държаха като политически помаци и не си създадоха политически съюзници. Макар, че се наричаха социалисти те не се разграничиха от комунизма и твърдолинейните комунисти-сталинисти. Иван Костов изигра ролята на параван на твърдолинейните комунисти и активните борци и на практика изпълни всички тяхни желания. Иванко българоубиец.
2. Десни Връзки
3. Мамутът, моят брат
4. Италиански език и култура
5. ДСБ Триадица
6. Мария Николова
7. Млада Надежда
8. Валентина Наумова
9. Любен
10. Иво Беров
11. Луций Корнелий Сула
12. Даниел Митов
13. Ян Чев
14. Петър Стойков - Longanlon
15. Цивилизован демократ
16. Юрий Александров - "мамка му"
17. Светослав Малинов
18. Лалю Метев
19. Ваня Панайотова
20. Весела Йорданова
21. Miraclio
22. Млад и талантлив блогър
23. Науката и Разумът
24. Свободно Творчество
25. България е на хората - т.е. наша
26. Класация за блогове