Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2009 21:02 - Десни връзки
Автор: raylight Категория: Политика   
Прочетен: 70029 Коментари: 58 Гласове:
3

Последна промяна: 06.03.2010 10:01


Тук ще сложа пълен списък на всички десни по убеждение блогъри, които активно изповядват убежденията си в блоговете си. Списъкът непрекъснато ще се допълва и разширява:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Албена Палпурина

Александър Божков

Александър Павлов

Ангел Грънчаров 

Ангел Станоев

Асен Генов

Атанас Чобанов

Балтазар Иванович

Безименният

Бело Море

Борис Димов

Борис Тодоров

Борислав Абрашев

В.Митков

Валентина Иванова

Валентина Наумова

Валери Велев

Ваня Панайотова

Васил Даков

Венцислав Станчев – fen

Верина Весел

Весела Йорданова

Веселин Николов – dzver

Галина Вълчева

Георги Алексов

Георги Ангелов и Светла Костадинова

Георги Грънчаров

Георги Харизанов

Гергана Йорданова

Григор Гачев

Даниел Митов  

Делян Делчев
Димитър Аврамов

Димитър Антонов

Димитър Бъчваров

Димитър Вачов

Димитър Димитров

Димитър Петров

Елена Георгиева

Евгени Марков

Златина Коева

Ивайло Спасов

Иван Бедров

Иван Ко

Иван Костов – отговори (видеоблог)

Иван Стамболов

Иво Беров

Ицо Блог

Иво Божков

Иво Инджев

Иво Йонков

Йордан Николов

Калин Манолов

Калина Върбанова

Калоянъ Ивановъ

 Капка Вачева

Константин Павлов - Комитата

Лалю Метев

Либърти

Лидия Стайкова

Лилия Христова

Лора Ген

Лъчезар Томов

Любен        

Магдалина Генова

Майк Рам

Маргарита Ангелова – Гутева

Марин Чушков

Мария Ненова

Мария Николова

Мартин Заимов

Мартин Димитров

Мартин Линков

Мартин Пискулийски - Майстора

Мартин Странджански

Мая Маркова

Мерим Тенев

Методи Маринов

Милен Радев

Мил Ом

Минчо Стоянов

Мирослава Гюгова

Михаела Смит

Невена Гюрова

Никола Пенев - nicodile

Николай Василев

Николай Младенов

Николай Облаков

Огнян Дъскарев

Павел Николов

Павел Начев

Петър Дошков

Петър „За Българските работи”

Петър Иванчев

Петър Николов

Петър Петров

Петър Стойков – Longanlon

Пламен Асенов

Пламен Борисов

Пламен Даракчиев

Пол Керес

Прошко Прошков

Радан Кънев

Радо

Ралица Ковачева

Реал Политиков

Румяна Желева

Руми Борисова

Сандо – „Блогуващият с пилци”

Светла Василева

Светла Енчева

Светослав Александров

Свобода Гагарова

Симион Патеев

Симо Иванов

Славимир Генчев

Спас Колев

Стефан Асенов

Таня Соломонова

Темплар

 

Теодор Дечев

Титка Пацирева

Тодор Павлов

Тодор Сантов

Филипа Радионова

Христо Марков

Юлиан Попов

Юми Накамура

Юрий Александров

Янчо Янчев  

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 



Тагове:   политика,   блог,   демокрация,


Гласувай:
3



1. vselenche - Благодаря!
19.03.2009 21:38
Благодаря за този списък, много добра идея-копирам си го, вярвам няма да сте против.
Благодаря и за преценката ви да ме включите в този списък. Макар че аз рядко пиша в блога си - и поради липса на време, а и предпочитам повече да чета в блогосферата, отколкото да пиша. И все се опитвам да не пиша в категория "Политика" и да дръпна в "мои води", но все не ми се получава... и в крайна сметка пиша рядко (3-тата причина) в блога си.
Поздрави!
цитирай
2. анонимен - ...
19.03.2009 22:02
Разбираш ли какво изобщо означава "дясно" в политиката? А наясно ли си, че в България действително десни партии няма (поне не и в парламента - сегашен или бъдещ). Ако да, не смяташ ли, че ставаш леко несъстоятелен?
цитирай
3. анонимен - who is who
19.03.2009 22:57
Когато защитаваш свободата - си десен. Когато я упражняваш - пак. Когато я убиваш - горният да каже... Явно разбира от това!
цитирай
4. raylight - Отговори
19.03.2009 23:49
Да, разбирам какво означават десни възгледи, да наясно съм, че ИМА десни партии , но и дори да не съм прав, това не би ме направило несъстоятелен, защото поначало не съм състоятелен, нямам милиони и не съм и имал, богат съм само с творческия си потенциал и добротата си
цитирай
5. анонимен - ...
19.03.2009 23:56
Глупости на търкалета, трети... Трудно е за вярване, че има такива наивници. И Хитлер, и републиканците в САЩ се водят десни - типични примери за антиподи на свободата.
цитирай
6. raylight - Хитлер
19.03.2009 23:59
е националСОЦИАЛИСТ - нищо дясно няма у него, той е жив аналог на Ленин. Републиканците не само, че не са нтиподи на свободата, те са готови да защитават свободата в САЩ с всякакви средства (което е и в известна степен проблемът)
цитирай
7. veselaj - Благодаря, поласкана съм. Не оч...
20.03.2009 11:35
Благодаря, поласкана съм. Не очаквах някой да ме забележи.
цитирай
8. анонимен - ...
20.03.2009 15:09
Републиканците защитавали свободата в САЩ? Може би с Гуантанамо и редицата законодателни промени, които позволяват на дръжавата да се меси в личния живот на хората и бяха на път да превърнат САЩ в полицейска държава? Добре, че хората се осъзнаха и вече демократите са на власт...
цитирай
9. vselenche - @ Коментар #8
20.03.2009 16:35
Здравейте!
Ако бихте посетили адрес - http://apps.facebook.com/causes/158483/47354402?m=d1f6209d
вероятно бихте видели/разбрали, че това е ДРУГОТО мнение на Вашето, изразено в коментара Ви. Освен това вероятно не бихте възразили, че всеки има правото на своите лични политически пристрастия/убеждения, вкл. и на своите лични политически заблуди, т.е. никой не е изразител на "истината" като последна инстанция. Що се отнася до "заблудите" ми се струва, че ние, българите, сме в челните редици - във всеки случай така показва реалният живот като коректив на различни лични пристрастия/убеждения.
Поздрави!
цитирай
10. анонимен - ...
20.03.2009 21:31
О, това за Българите и заблудите въобще не подлежи на съмнение, за съжаление... Изборните резултати в последните 20 години го доказват недвусмислено.
цитирай
11. raylight - До номер 8
20.03.2009 22:03
МакКейн, който е републиканец и ветеран от Виетнам беше най - върлият противник на затвора в Гуантанамо. Ако искате да видите какъв е истнският републиканец, гледайте "Гран Торино"
цитирай
12. vselenche - @ Анонимен #8
20.03.2009 23:58
Прави ми впечатление, ЧЕ...
Аз употребявам/казвам "струва ми се, че НИЕ, българите...", а Вие казвате "О, това за Българите и...". Разбирате ли/усещате ли разликата???
Разликата е И в това, извън другото, че НИКОЙ не е изразител на "истината" като последна инстанция - само тогава е възможен интелигентен спор. Извън другото и заради това Ви препоръчах линка в своя коментар #9.
цитирай
13. miraclio - Много благодаря
21.03.2009 10:41
Много ти благодаря, че си ме удостоил с честта да бъда в компанията на тези високо интелектуални хора...
цитирай
14. анонимен - Каменов
21.03.2009 16:04
Да сте чували нещо за:
Иво Инджев
Иван Бедров
Ангел Грънчаров
Павел Николов
и много други. За сметка на които в списъка има неколцина с леви забежки и неясни позиции.
цитирай
15. анонимен - Аз мислех че съм десен, но щом г-нът не е благоволил да ме удостои...
21.03.2009 19:07
... с таз "титла", ще трябва да се примиря :-) В същото време за "десни" са провъзгласени хора, които не правят нищо друго в нета освен да плюят по десницата - като моя "приятел" Балтазар Илич Иванич... както и да е де...

Написа горното: Ангел Грънчаров
цитирай
16. raylight - Този списък
21.03.2009 19:09
както писах вече и е очевидно, ще претърпи сериозно развитие във времето. Още тази вечер ще го нанеса по коректен начин, в момента има проблем с блог.бг, който не запазва всички въведени от мен данни в поста при редактиране.
цитирай
17. raylight - Г-н Грънчааров
21.03.2009 19:10
вас ви има отдавна в списъка ми, вижте предишния ми коментар.
цитирай
18. vselenche - Здравейте!
21.03.2009 19:49
На мен така ли ми се струва, или е вярно, че в коментарите почва да надделява принципът на поговорката "Кой да води бащина дружина!"
Лично на мен ми харесва ИДЕЯТА на автора на постинга! А както самият той казва, и в постинга, и в коментарите си към него - Списъкът подлежи на развитие. Освен това НЕ бива да се изпуска, че включването на един или друг блог е субективна преценка на Автора на тази идея. На мен ЛИЧНО ми харесва ИДЕЯТА, защото ми дава възможност да науча/прочета за блогове, които до момента не са ми били известни поради една или друга причина(блогосферата е огромно пространство). А дали бих приела, или не, ВСЕКИ упоменат блог за "десен" - преценката си е моя и НЕ би ми хрумнало да обвинявам за това автора на идеята.
Поздрави!
цитирай
19. raylight - По принцип
21.03.2009 20:44
най - добрият вариант е да се включи всеки един, който се приема за десен и е писал по темата, но тъй като не можем да сме абсолютно обективни, нямаме комисия, която да проверява или народен вот кой е десен и кой не, затова включвам по своя преценка, стремя се да не оставя никой десен вън, но е ясно, че тъй като съм само човек, то със сигурност ще има грешки.
цитирай
20. miraclio - Предлагам
21.03.2009 22:08
Предлагам азбучния ред за по-добра организация на списъка.
цитирай
21. raylight - Готово
21.03.2009 22:21
добър съвет :)
цитирай
22. анонимен - Магдалина Генова, просто като ф...
22.03.2009 23:05
Магдалина Генова, просто като франкофон на латиница се изписвам Guenova.
Мерси.
цитирай
23. raylight - Готово
23.03.2009 21:21
поздрави :)
цитирай
24. zakho - десен-синьо домате/патладжан/
28.03.2009 12:33
аз съм десен, но не съм седесар. Не харесвам Костов,
двете Михайлови,Божков,Мартинчо,и въобще цялата
котерия, жадна за власт на всяка цена. Не вярвам на
бивши партийни членове, а и не само членове. Трябва нов морал. Не можеш да хапеш ръката, която те е хранила, и да бъдеш морален. Червените, които се боядисаха в синьо, явно не знаят,че смесвайки синьо и червено става виолетово, сиреч патладжанено. Аз така и им викам-патладжани. Убеден съм, че има и чисто сини и ги чакам,за да гласувам за тях. Всичко друго е от лукаваго.
цитирай
25. анонимен - Внеси си ги от Гренландия
29.03.2009 11:48
Вижте какво господине, всички с единия крак сме били в комунизма...всички сме били в комунистическото блато.Не ви знам възрастта, ама недейте си мислете, че ако бяхте живели тогава щяхте днес да сте с чиста риза и чиста бяла бяла якичка...
Видяхме Новия морал на юпита и цар...Сега ако искате чистофайници ще трябва да си ги внесете от Гренландия.С цялото ми уважение към ескимосите не знам колко често се къпят.
цитирай
26. raylight - Няма нов морал
29.03.2009 14:00
такова понятие не съществува в - или имаш морал, или нямаш :)
цитирай
27. анонимен - nicodile.eu
29.03.2009 21:08
Всъщност съм пЕнев... :) мерси за линка
цитирай
28. raylight - Поправих го
29.03.2009 23:06
а по принцип идеята е всеки линкнат да линкне всички останали, т.е. десните връзки, за да имаме интегрирана мрежа :)
цитирай
29. cecobob - zakho - поздравявам те
30.03.2009 23:29
Аз не съм червен и никога не съм бил. Няма и да бъда. Някога гласувах за Костов. Сега проклинам този ден. За мен, този човек предаде синята идея. Тоя човек предаде синия океан от хора залял София и цялата страна.Дори в списъка по горе няма сини. Едни благодарят, други са засегнати, трети питат къде е опашката. Точно, като някога - искам да съм в партията,трябва да съм в партията, ако не съм в партията,аз не съм човек. Всички чакаха на опашката за да влязат в ПАРТИЯТА. Молеха се, обиждаха се и питаха, къде е опашката.Всеки бе готов да продаде душата си - за да е в списъка.Костов успя тогава и стана комунист.Премина от червен към син цвят и постигна реалния цвят на патладжан (мавъра).Костов вече не е нашия светъл лъч.

И да не ме линкнете. Всъщност аз не съм пЕнев.Мерси за вниманието ! :)))
цитирай
30. maistora - Десните се определят не по цвета на пижамата,
04.04.2009 22:06
която обличат преди да заспят. Те не се определят нита по политическата си принадлежност, защото у нас партийното членство често е продиктувано от други интереси. Десни са тези , които действуват и живеят като такива.
Основната ценност на дясно мислещите е СВОБОДАТА. Във всичките и аспекти.
Икономическата свобода означава насърчаване на стопанската инициатива. Ограничаване на монополите. Обратното е да създаваш монополисти и то със закон.
Политическата свобода изисква да има развита политическа система. Не едни партии да бъдат привилигировани. Избирателите трябва да имат равно право да бъде отразена изборната им воля. Не на някои от тях да им бъде откраднат гласа и да бъде даден на друг, което става заради НЕКОНСТИТУЦИОННАТА избирателна бариера.
Надявам се всички в този списък да споделят десни убеждения. Това, обаче няма да ги направи припознати като такива, защото както е казано "доброто дърво се познава по плодовете които дава, защото доброто дърво дава добри плодове, а лошото ражда тръни".
цитирай
31. raylight - Е то е ясно;
05.04.2009 10:54
"По делата ще ги познаете"

цитирай
32. maistora - raylight Именно!
05.04.2009 18:51
Не по думите.
цитирай
33. nkf - Инициативата е добра. Туко що до...
05.04.2009 22:15
Инициативата е добра.
Туко що добавих връзките в моя блог.
цитирай
34. raylight - Чудесно,
06.04.2009 21:38
благодаря :)
цитирай
35. анонимен - http://lydblog.wordpress.com/
14.04.2009 13:09
Трудно ми е да се определя като лява или дясна, при положение, че имам постинги със заглавия "Да го духат бедните" и "Комунистка съм" :) Но колекционирам връзки, които биха могли да помогнат на хората да се ориентират политически. Така че ще се радвам и на списък с леви връзки, за да е пълна картината :) Слагам линк към тази страничка :)
цитирай
36. mamkamu - Все се каня да те поздравя за това и ...
14.04.2009 18:06
Все се каня да те поздравя за това и все забравям! Идеята е +

Имаш моите овации :)))
цитирай
37. zakho - re-до raylight
14.04.2009 22:25
Достатъчно съм възрастен, за да съм завършил образованието си при комунизма. Да видя как уволняват баща ми защото не е партиен член. Да се чувствам унизен и отхвърлен попълвайки във формулярите /партийна принадлежмост/-ОФ. И двете ми деца ги изпратих да учат в чужбина и се надявам да се уредят там. Достатъчно съм възрастен, за да не искам да замина навън, защото вече не мога да се пречупя. Достатъчно съм възрастен за да отсявам зърното от плявата. Достатъчно съм възрастен за да разбера, че не всеки който се бие в гърдите, че е син, е такъв.
ДОСТАТЪЧНО. Това е. Иначе те поздравявям за идеята, ако това те интересува. И съм на твоя страна.
цитирай
38. raylight - Благодаря ви :)
15.04.2009 00:06
като експерт по Системи за Управление смятам, че интегрираната мрежа на десните блогъри ще има свой "интелект", с който във времето ще отсява зърното от плявата, това е наборът връзки с кредит на доверие :)
цитирай
39. zakho - до reylight
16.04.2009 15:37
И аз ви благодаря. Всъщност избухнах по повод 25-ти номер. Не всички са омърсени, и слава богу. Относно кредита на доверие: Имам още. Но търпението ми свършва и ме е страх, че не е само моето. Имам предвид, че манипулаторите не са се свършили и могат да се възползват за своя изгода, и както винаги в наш ущърб. Дано да са на напразни безпокойствата ми.
цитирай
40. zakho - по повод
16.04.2009 16:03
По повод на изказването за Гренландия:за сведение на господина, тя е неразделна част от Дания и много добре уредена част. Казвам го с пълната увереност на човек бил там. Ако изказването е било смисъл"г... на географията", просто не е подходящо".
цитирай
41. raylight - Сигурен в това
16.04.2009 23:55
бил съм в Швеция, знам каква е цивилизацията в Нордическия ареал :)
цитирай
42. анонимен - kaknese
21.04.2009 21:53
Сложете блога КакНеСе - авторите му пишат активно срещу комунистите
цитирай
43. анонимен - Изловихте ме...
22.04.2009 23:10
Имам десни убеждения признавам си без бой. Интересно ми е кой прави и поддържа този списък? И какво точно ви накара(предполагам, че авторите на идеята са повече от един) да добавите моя блог?
цитирай
44. анонимен - Каква е идеята?
25.04.2009 19:49
Каква е идеята на този списък? Да не стане като "оня списък". Нужно ли е да се водят на отчет хората с десни убеждения.Какво лошо има човек да бъде с десни убеждения?
цитирай
45. анонимен - тук има някакъв...
26.04.2009 05:31
И този май пише от време на време против комунистите http://zazabg.blog.com/ сложете го в списъка, когато вземат властта отново да не го забравят, когато събират хората от списъка за Белене.
цитирай
46. raylight - Този списък
04.05.2009 22:41
има три прости цели:

1) Да накара десните да се четат един друг

2) Да накара аудиториите им да опознаят другите десни

3) Да увеличи четенията от нови хора (посещенията на блоговете са пропорционални на броя статични връзки, сочещи към него поради много причини (не е само Гугъл))
цитирай
47. анонимен - Аз не съм фашизоид! Няма да бъда. За ...
04.05.2009 23:25
Аз не съм фашизоид! Няма да бъда. За мен е чест да не бъда от Вас.
цитирай
48. raylight - Комунизмът и фашизмът
04.05.2009 23:56
са едно и също нещо, научно е доказано. крайностите се сливат.
цитирай
49. monarchism - Предлагам тези два блога да бъдат ...
06.05.2009 15:09
Предлагам тези три блога да бъдат включени:

http://karavelov.blog.bg/

http://georgiev.blog.bg/

http://royalist.blog.bg/
цитирай
50. анонимен - десните блогъри
08.05.2009 01:30
Защо пропускате "Де зората" на Милен Радев?
цитирай
51. анонимен - Marfi
20.05.2009 09:19
Добави и мен > Мартин Линков > marfiland.blogspot.com
цитирай
52. raylight - Ще го обновя
27.05.2009 00:22
утре :)
цитирай
53. raylight - Обновление
04.06.2009 18:00
Добавих Милен Радеб, Мартин Линков, Светослав Александров, Пол Керес, обнових връзките към Иван Бедров и Ивайло Спасов. Предложените от монархист оставям за следващия тур на обновяване, да се съберат пак повечко
цитирай
54. анонимен - glaso-podavatel
05.06.2009 09:12
Гласувай - за да имаш равни права пред съда и да няма казуси "сТАВИЙСКИ" !
Гласувай - за да няма повече кражби от излишъците на държавния бюджет и европейските фондове !
Гласувай - за да не опаковат за износ органите ти, когато умреш !
Гласувай - за да не превръщат стачките в седенки !
Гласувай - за да не те подслушват в интернет !
Гласувай - за да бъдат наказани виновниците за поредната национална катастрофа !
Гласувай - за да не пребиват протестиращите студенти !
Гласувай - за да не чупят главите на протестиращите миньори !
Гласувай - за да не ходят на лов или разпивки при национални трагедии !
Гласувай - за хляба на децата си !
Гласувай - за да се отменят "крепостното право" за топлофикация и другите естествени монополи !
Гласувай за СИНЯТА КОАЛИЦИЯ ... защото всичко хубаво на този свят е СИНЬО!
цитирай
55. raylight - Добавих
16.07.2009 21:37
и отговорите на Иван Костов - това е видеоблог
цитирай
56. анонимен - Милен Радев и Иво Инджев вече бяха ...
06.03.2010 10:34
Милен Радев и Иво Инджев вече бяха осветени като ченгета, но нали са от "нашите", си ги харесваме. А Теодор Дечев е дясна ръка на Алексей Петров в ССИ, но и той не ни пречи.
Това не е списък на десни блогъри, а на вресльовци отдясно. С редки изключения.
цитирай
57. raylight - Списъкът
06.03.2010 12:08
не е на хора, а на идеи, идеята е независима от източника си и се преценява сама за себе си
цитирай
58. анонимен - Абе....
19.10.2010 16:21
Абе, какво й е дясното на Невена Гюрова. Сътрудничка на Краси Райдовски, медия-съветника на Виденов. Ташак!!! Сложи и Нидал Алгафари в списъка!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: raylight
Категория: Технологии
Прочетен: 3232100
Постинги: 365
Коментари: 2485
Гласове: 11853
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031