Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2018 16:59 - Въпросително спрежение на спомагателен глагол
Автор: otherwise Категория: Поезия   
Прочетен: 3765 Коментари: 21 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Какво бях?
Откраднатата
подарена
глътка въздух...
С ухание на миро.
Ванилия и нард.
Какво съм?
Стомна.
С наречена
структурирана
мълчана
вода.
Бъдещето?
Бог знае.
Идея? Мисъл? Стон? Реалност? Знаме?
Болка? Досег? Измислица? Мелодия (в сърцето)?
Искра.
От изгрев посред дъжд.
Изтръгната
от най-вътрешния спектър.
На дъгата.

 




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troina - мислете за мен..като за Огън:)) 4uk 4uk..
25.02.2018 17:18
м-у нас казано,Люс,точно на фанатична еретичка ми приличаш..
и, ко толкова ти допада в тази роля..
саможертвата,Идеята, лудостта..
болката..позата..
нима?
цитирай
2. otherwise - :)
25.02.2018 17:27
Позна, Юл. "на фанатична еретичка ми приличаш" - пропуснала съм го в стихото. Хубаво, че допълни.
цитирай
3. milady - върнах се, да сложа едно плюсче,
25.02.2018 18:09
щедра съм по принцип..
и, надявам се, не възприемаш
моето допълнение като..обидно..
всеки си има любима роля..
просто..чат да става..
хубава усмивка..извади, тенкс!
Джулия
цитирай
4. otherwise - Не влагам емоция
25.02.2018 18:20
в случая, за да ти се обиждам, Юлия. Пък и съм запозната с твоята роля на провокатор, критик и дразнител в блога.
А понякога имаш и добри попадения, въпреки, че сме се сблъсквали заради начинът ти.
цитирай
5. lexparsy - Хубави спрежение...
25.02.2018 20:32
Беше...от сетивно, през ментално до абстракно осъзнаване...
А сега? материална ли си? :-)
цитирай
6. milady - oh nein, очаквах повече от теб.:))
25.02.2018 20:40
в случая, за да ти се обиждам, Юлия. Пък и съм запозната с твоята роля на провокатор, критик и дразнител в блога.
цитирай
7. otherwise - Привет, Лекс!
26.02.2018 06:55
Още съм изпечена глина, пазеща глътка вода, помнеща думи, на които е наречена :)
Коментарът ти ме накара да се запитам, извън Истината, която е Личност, доколко нещо сетивно, ментално и абстрактно е истината, която сме или носим всички ние. Но това е стар мой въпрос, както и въпрос, стар колкото човечеството навярно.

Усмихнат ден, чувствителна душо-прахан!
цитирай
8. otherwise - Съчувствия, Джул,
26.02.2018 06:56
очакванията са нещо коварно, особено ако човек търси под вола теле, както и когато си търси белята :))
цитирай
9. otherwise - Николай,
26.02.2018 16:27
както от години не се е случвало, въпреки натрапчивото ти преследване, и сега няма да ти обяснявам неща, които се въртят около твоите измислици и лъжи. На хора, предатели към приятелите си, които объркват с нещо друго, защото така им харесало, въпреки яснотата по въпроса, и след всичко, което съм казала, дори провокирайки ме да ставам супер груба - аз няма какво да добавя.
И не си въобразявай, че след като след 2 години, си пускам възможността за писане на коментари в блоговете ми, за да спреш да злоупотребяваш, сега ще можеш да наваксаш. Пак бъркаш човека. Мен. И внимавай как четеш и интерпретираш. Отново. Най-малкото, защото не е твоя работа. Подозирам, че и други уроци не си запомнил. Да речем, свързани с деликатност, лоялност и честност. Но светът е шарен.
Колкото до някакво убиване от моя страна - ако обичаш, не прекалявай. Нито ми придавай чак такова влияние и значение. Търси отговор на чувствителността ти там, където биха ти откликнали. Винаги и съвсем искрено съм ти пожелавала успех, както знаеш. И сега го правя.
цитирай
10. otherwise - Получи си трибуната и 5 минутки "слава". Надявам се, че си наваксал, защото това ще ти е :)
26.02.2018 19:12
За някои твърдения се разсмях. За други ми стана жал за теб, защото сам си противоречиш в съседни коментари, и защото яко си се объркал.

За 1999-ти и последен път: не съм ДЛЪЖНА да отговарям на чувствата ти. И няма как да стане. Това не прави любовта окована от мен. Любовта сама избира кого да обича. Ти не знаеш думите ми към любовта, че да ги тълкуваш или поставяш на проверка. Няма и да ги узнаеш. Факт.

Не пиши. Лични също. Трия.
цитирай
11. otherwise - Юнг, Фройд, Дако и сие, насам, насам!
26.02.2018 19:57
Е, вече каза всичко. Поне аз няма какво повече да прочета.
Лекувай се, сори, ама се лекувай...
То и аз не съм наред, вярно, ама за други неща и по-ненатрапчиво някак...
Хайде, лека вечер, Николай!
цитирай
12. luky - !!
27.02.2018 10:54
Добра равносметка!
цитирай
13. emelika - Кой каквото ще да казва,
27.02.2018 10:55
но искрата, изтръгната от утробата на дъгата я сдвоява - явление по-рядко срещано и по трудно разбираемо.
цитирай
14. otherwise - Приятно ми е да те "видя", Лъки :)
27.02.2018 11:40
Като каза добра равносметка (за което ти благодаря!), се сетих за притчата, започваща с коня, дето един старец не продавал, и всички негови съселяни го упреквали в глупост, понеже бил крайно беден, а му предлагали доста пари за него, и им се струвало не на място, да не го продава, а той казал да не съдят прибързано. Но после конят му довел още няколко коня и всички захвалили, че е постъпил добре и сега се е обогатил повече, но старецът казал да не прибързват с изводите си. И синът му, опитвайки се да опитоми един от новодоведените коне, си счупил и двата крака, и всички започнали да хулят "късмета" на старецът, да - имал повече коне, но синът му... И той приел нещата и трябвало да ги понесе просто, и им казал да не гледат нещата само отгоре, защото не се знае кое е добро. И гръмнала война, взели синовете на всички, освен този с двата счупени крака, на старецът, и всички гракнали, че това е късмет...)
Та и с моята равносметка така :))
Сполай ти за насърчението и светъл да е денят ти!
цитирай
15. otherwise - Здравей, Емелика!
27.02.2018 11:43
Да, чудото на дъгата... И неслучайността на всеки цвят.
От сърце ти благодаря за този коментар!
Обичам нелесните, необикновени неща и вникването, както вече говорихме :)
цитирай
16. otherwise - Така си е,
27.02.2018 12:27
както и че без светлина, както и без какво да я отразява, нито един цвят, а и нито една форма, не са видими по принцип.
А призмата е вид пречупване. На бялото. Когато се разпада от 1 на седем, преди да стане пак едно.
И значението на дъгата, от Първоизточникът й, като символ и обещание на Бог.
... ... ...
Естествено без каквато и да джендерология и педеругоизвратенящина!
цитирай
17. missana - Все хубави въпроси -
27.02.2018 13:14
дълбоки и смислени...и главното - оригинален начин поетично да се осмисли безсмислицата наречена живот! Поздрав, otherwise!
цитирай
18. otherwise - Ама вярно
27.02.2018 13:26
някои пъти го свеждаме до безсмилица. А не трябва да е така! Слава Богу, че после се изправяме, и че усещането за безсмислие е за отделни моменти или периоди. За да се живее (животът) трябва да се обича :)

Благодаря ти, Мисана!
цитирай
19. luky - И аз се радвам да те видя. Помъдряла :)
27.02.2018 16:17
otherwise написа:
Като каза добра равносметка (за което ти благодаря!), се сетих за притчата, започваща с коня, дето един старец не продавал, и всички негови съселяни го упреквали в глупост, понеже бил крайно беден, а му предлагали доста пари за него, и им се струвало не на място, да не го продава, а той казал да не съдят прибързано. Но после конят му довел още няколко коня и всички захвалили, че е постъпил добре и сега се е обогатил повече, но старецът казал да не прибързват с изводите си. И синът му, опитвайки се да опитоми един от новодоведените коне, си счупил и двата крака, и всички започнали да хулят "късмета" на старецът, да - имал повече коне, но синът му... И той приел нещата и трябвало да ги понесе просто, и им казал да не гледат нещата само отгоре, защото не се знае кое е добро. И гръмнала война, взели синовете на всички, освен този с двата счупени крака, на старецът, и всички гракнали, че това е късмет...)
Та и с моята равносметка така :))
Сполай ти за насърчението и светъл да е денят ти!

цитирай
20. otherwise - Коментар @25
28.02.2018 06:42
Какво да каже човек, щом надникне в творението, освен да възкликне Господ е велик! Превъзвишен. Необятен, пълен с величие, неизследим!

Значи има връзка и със звукът, с мелодията, с гласът. Не знаех. Не и осъзнато. Ако има връзка и с уханията и вкусът - може да не съм съвсем луда :)
Това, че светлината е вид информация, го има и в Писанията. На иврит е по-ясно. При преводът има неща, които се завоалират, макар че те са разчетими за духът на човека чрез Духа. Затова Бог първо даде/дойде Светлината. И в нас се пише чрез светлина. А сега, като прочетох това, виждам, че и науката е стигнала до същия извод :) Потвърждава и долавянето или разминаването на излъчвания. Дори на и между хората. И сходността или отблъскването на честотите.

Николай, нещо повече за отделните цветове на дъгата, освен споменатите червен, виолетов и ултравиолетов? Не го пиши, ако знаеш - просто ми дай линк тук, моля.

Информацията от коментарът ти обяснява много неща. Буди и асоциации. Благодаря ти за него!
цитирай
21. otherwise - Благодаря ти за синтезирането на информацията!
28.02.2018 16:09
Чета, чета, чета и точно да кажа: ама къде е връзката с дъгата, и ето, че имало :))
Сега си дадох сметка, след примерът ти с падането от високо, защо в дадени ситуации пребледняваме, а в други позеленяваме. Шегувам се, шегувам се :) Та човек, ако пада, да си вика: ох, барем да е до червено. Никакво виолетово!!!

Примерът със стоманата, аналогията с коването (на меч да речем), поне за мен, бе изключително пояснителен.

Бог е невидим. И непристъпна светлина. Според Словото. Словото, което ни обновява и от което се нуждаем. И е виделина на пътеката/живота ни. Колко буквални са някои неща от Библията..., изумително.

Върти ми се нещо за ДНК и светлина и влиянието на хората един върху друг, дори във връзка с одухотвореност, помазание и дори изцелителна молитва, след като човек се "напълни" с Бог (както светеше Моисей и мн. др., включително неща от Откровение, тоест неща, които предстоят), но това са само мои предположения. И любовта, като отключващ фактор за досег отвъд всеки предел, със Самият Бог, и повишаване на честотата. За достъп до откровения, заряд и способности, недостъпни в по-"ниско" или обикновено състояние. От там и важността й. До степен да е условие, зададено лично от Твореца. И пр., и пр.
Няма да ми стигне времето да ги маркирам.
Е, кой знае, може да излезе научно доказано един ден :)

Още веднъж - благодаря за времето, което отдели, за да изпишеш всичко това!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: otherwise
Категория: Изкуство
Прочетен: 553497
Постинги: 326
Коментари: 2511
Гласове: 4533
Блогрол